Customer Support Specialist
Checkout Finland Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 7.4.2021

Miltä kuulostaisi itsenäinen asiakaspalvelun asiantuntijan tehtävä, jossa vaativien tilanteiden ratkominen kysyy nokkelaa ja nopeaa ongelmanratkaisukykyä? Onko sinulle kertynyt jo kokemusta yritysasiakkaiden asiakaspalvelusta ja kaipaat uusia haasteita,

joissa voisit hyödyntää aiempaa kokemustasi ja pääsisit syventymään teknisen asiakaspalvelun maailmaan? 

Haemme nyt Tampereelle Checkout Finland Oy:n asiakaspalvelutiimiin henkilöä teknisen asiakastuen tehtäviin vakituiseen työsuhteeseen sinua,

Customer Support Specialist  

Tehtävästä  

Teknisenä asiakastukena tehtävänäsi on Checkout Finland Oy:n kauppiasasiakkaiden asiakaspalvelu. Rooli sisältää pääasiassa yhtiön maksulaitostoimilupaan liittyvää riskienhallintaa ja hälytysjärjestelmän tuottamien hälytysten käsittelyä sekä teknisen asiakastuen tehtäviä. 

Riskienhallintaan liittyvät tehtävät pitävät sisällään hälytysjärjestelmän tuottamien hälytysten käsittelyä järjestelmän kehittämiseen osallistumista. Riskienhallintaan kuuluvat myös liiketoiminnan tukemiseen liittyvät selvitystehtävät, kuten asiakkaiden tehostettu seuranta, erilaisten tietojen koostaminen sekä ongelmakohtien esiin nostaminen. Olet mukana lisäksi yritysasiakkaiden tuntemistietojen ylläpitotehtävissä ja pääset selvittämään väärinkäytöksiin ja viranomaistiedusteluihin liittyviä selvitystehtävät yhdessä sidosryhmien kanssa. Teet tiivistä yhteistyötä myös maksutapakumppaniemme kanssa väärinkäytösten ehkäisemiseksi. 

Teknisenä asiakastukena avustat asiakkaita käyttöönotoissa ja maksumoduulien sekä verkkokauppa-alustojen integraatioissa. Lisäksi hoidat maksutapahtumiin liittyviä selvitystehtäviä ja laskutukseen liittyviä tukitehtäviä. Pääset selvittämään myös erilaisia virhetilanteita yhteistyössä tuotekehityksen kanssa.

Mitä odotamme  

Mikäli sinulta löytyy itsenäistä työotetta sekä kiinnostusta vaativienkin tilanteiden selvittämiseen yhdessä eri yhteistyötahojen kanssa, sekä olet kerryttänyt kokemusta esimerkiksi b2b-asiakaspalvelun parista, tämä tehtävä voisi olla sinua varten.  

Tehtävässä menestymisessä edesauttaa rahoitusalan tai maksunvälityksen monipuolinen tuntemus, analysointitaito ja oman vastuualueen erityistietojen hallinta. Tämä ei kuitenkaan ole edellytys.  

Olisi hienoa, jos sinulla olisi kokemusta ja osaamista joistakin seuraavista: tekninen integraatio, maksunvälityksen liiketoiminnan tunteminen, asiakkaiden tyypillisen liiketoiminnan ymmärrys ja sen poikkeavuuksien tunnistaminen, rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen ehkäisyn lainsäädännön tuntemus, laskutusosaaminen (Lowell). 

Mitä saat meiltä 

Tarjoamme kiinnostavan tehtävän ja mahdollisuuksia oman osaamisesi kehittämiseen OP-ryhmässä. Saat myös ympärillesi mukavan ja osaavan tiimin sekä OP:n kattavat työsuhde-edut. 

Lisätiedot ja hakuohjeet  

Mikäli sinulla herää kysymyksiä tehtävästä, lisätietoja antaa Toimitusjohtaja Mikko Ketola. Tavoitat Mikon sähköpostitse mikko.ketola@op.fi tai numerosta 050-3838550. 

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, haethan tehtävää 12.4.2021 mennessä. Tehtävä pyritään täyttämään mahdollisimman pian, joten ethän jätä hakemista viime hetkeen. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana. 

Finanssialalla luottamus ja vastuullisuus ovat toimintamme perusta, minkä vuoksi tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot