(Poistunut julkaisusta)

CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST
Mipro Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.12.2019

Haemme Mikkeliin

CUSTOMER SUPPORT SPECIALISTIA

vahvistamaan Mipron metro- ja rautatiejärjestelmien asiakaspalvelua ja käyttötukea.

Tehtävässä toimit asiakkaan teknisenä tukena järjestelmien käyttö- ja toimintahäiriötilanteissa sekä varmistat järjestelmien käytettävyyden ennaltaehkäisevillä toimenpiteillä. Selvität häiriöiden syyt ja vastaat korjaustoimenpiteistä pääsääntöisesti etäyhteyden kautta prosessivasteista ja lokitiedostoista saatavan tiedon pohjalta. Tehtäviisi kuuluu myös raportointi sekä vikatilanteisiin että ennaltaehkäisyyn liittyvistä toimenpiteistä.

Hakijalta odotamme

  • Automaatio- tai elektroniikkataustaa, esimerkiksi AMK insinööri vastaavalta alalta tai muuten osoitettua kokemusta/osaamista
  • englannin kielen taito (mm. tekninen sanasto)
  • vähintään B-ajokortti
  • mahdollisuus matkustaa Suomessa vuodessa noin 20-60 vrk
  • halukkuutta ja taitoa työskennellä myös kentällä
  • valmiutta 24/7 päivystykseen myöhemmässä vaiheessa

Eduksi:

  • sähkökuvien lukukyky
  • vianselvityskyky ICT-laitteissa, esim. kyky paikantaa ja vaihtaa viallinen komponentti
  • kokemusta ohjelmoitavasta logiikasta (sekä siihen liittyvästä laitteistosta)

Tehtävän hoitamisessa tarvitset automaatio-, tietoverkko- ja logiikkaosaamista. Näiden ohella yhtä tärkeässä roolissa on asiakaspalveluhenkisyys ja kyky hakea ratkaisuja erilaisiin tilanteisiin. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja muutama vuosi kokemusta kunnossapidosta. Englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito on välttämätön kansainvälisen toimintamme kannalta sekä laitevalmistajien dokumentoinnin ymmärtämiseksi.

Kiinnostuitko?

Hae tehtävää täyttämällä hakemus osoitteessa https://miprorekry.mepco.fi/MepRekry, viimeistään 6.1.2020 mennessä. Muistathan liittää hakemukseesi mukaan myös palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä sähköpostitse tai puhelimitse antaa Service Manager Esa Ojakaski, esa.ojakaski@mipro.fi, puh. +358 44 749 1270