(Poistunut julkaisusta)

Customer Support Specialist
Temp-Team Finland Oy / Sprintit Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.12.2018

Yritysesittely

SprintIT haluaa mullistaa koko ohjelmistomarkkinan tuottamalla ketteriä avoimen lähdekoodin sovelluksia. SprintIT räätälöimät ERP-toiminnanohjausratkaisut auttavat yrityksiä parantamaan ja ylläpitämään kasvu- ja kilpailukykyään. Yritys on yhdistelmä ketteryyttä, bisnesymmärrystä ja tunnustettua ammattitaitoa, minkä ansiosta se tunnetaankin taitavista kehittäjistään.

Tule osaksi SprintIT:n johtavaa palvelua!

Työnkuvaus

Etsimme asiakastuen osaajaa kehittämään ja turvaamaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Tehtäväsi on tukea ja ohjata asiakkaita järjestelmien tuloksellisessa käytössä sekä ratkaista mahdollisia ongelmatilanteita. Olet käyttäjien lähin kontakti ja yrityksemme ääni osana asiakkaiden päivittäistä toimintaa. Asiakastuen ohella hoidat myös erilaisia projektitehtäviä. Työtä tehdään sekä itsenäisesti että yhdessä tiimin kanssa.

Customer Support Specialistin rooli on juuri sinua varten, jos uskot, että asiakas on aina etusijalla ja nautit aidosti muiden auttamisesta sekä ongelmien ratkaisemisesta. Sinulla on joko koulutukseesi tai työkokemukseesi perustuvaa IT- ja liiketoimintaosaamista, jonka avulla ratkaiset asiakkaiden pulmia ja ideoit ratkaisuja. Niin ikään aiempi kokemus toiminnanohjausjärjestelmistä, pitkä pinna ja hyvä huumorintaju tukevat työtäsi. Olet myös kiinnostunut koodin lukemisesta ja valmis oppimaan siitä lisää.

Mitä odotamme sinulta?

- Kokemusta ja ymmärrystä tukku- ja vähittäiskaupan alan tuotantoprosesseista
- Liiketoimintaosaamista
- ICT-taitoja
- Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa

Seuraava osaaminen katsotaan eduksi:

Teollisen tuotannon ja asiantuntijaorganisaatioiden tuntemus katsotaan eduksi.

Mitä tarjoamme?

SprintIT:llä pääset osaksi start-up henkistä yrityskulttuuria ja nauttimaan modernin työyhteisön eduista, kuten joustavista työajoista ja mahdollisuudesta etätyöhön. Kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi työsuhde-etuihin kuuluvat tapaturmavakuutus, kattava työterveyshuolto, lounas- ja liikuntasetelit sekä viikottain vaihtelevat jäätelö-, limu- ja hedelmätarjoilut. Yrityksen tilat sijaitsevat Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien tuntumassa.

Lisätiedot ja hakeminen

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä TEMP-TEAM Finland Oy:n kanssa. Voit hakea tehtävää osoitteessa www.temp-team.fi > Löydä töitä > Customer Support Specialist. Liitäthän mukaan hakemuksesi palkkatoiveineen sekä CV:n. Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoiva konsultti Joni Hokkanen, joni.hokkanen@temp-team.fi, +358 40 3500 735.