(Poistunut julkaisusta)

Customer Support Specialist Enkora Oy:lle
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.10.2019
Onko sinulla palava halu ongelmien ratkaisemiseen ja toimit luontevasti ICT-tukitehtävissä? Enkora Oy etsii nyt Customer Support Specialistia energiseen tiimiinsä. Mikäli sinulta löytyy jo hieman kokemusta ICT-tukitehtävien parissa ja sinulla on pelkäämätön asenne haastavampiakin tehtäviä kohtaan, saatat olla etsimämme henkilö. Tulet pärjäämään työssä, jos sinulla on tekninen ajattelukyky ja tykkäät viedä asiat maaliin asti. Lue lisää ja hae paikkaa pian!
KUVAUS
Tässä tehtävässä pääset tekemään monipuolisia tehtäviä, sillä työskentely tapahtuu rotaatioissa. Ensimmäisessä linjassa neuvot asiakkaita ongelmatilanteissa puhelimitse. Toisessa linjassa pääset ratkomaan ongelmia sähköpostin kautta ja kolmannessa linjassa hoidat edellisiltä linjoilta tulevia hankalampia tapauksia. Kolmannessa linjassa selvität mahdollisia ongelmia tuotekehittäjien kanssa. Rotaatiolla varmistetaan, että omaksut yrityksen laajat järjestelmät hyvin, sekä samalla saat vaihtelevuutta työnkuvaasi. Mikäli sinulta löytyy B-ajokortti, sinulla on myös mahdollisuus suorittaa huoltotehtäviä asiakkaiden luona. Työ tehdään vuorotöissä, joten työvuorosi voivat olla sekä aamuisin että iltaisin. Lisäksi tehtäväkuvaan kuulu ajoittainen viikonloppupäivystys.

Kyseessä on B2B asiakaspalvelua, jossa asiakkaat toimivat laajasti eri toimialoilla niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla. Asiakkaat ovat pääsääntöisesti hyvinvointi- ja fitnesstoimialalla, mutta asiakkaita ovat myös kunnat ja kaupungit, sekä rakennusalalla toimivat yritykset.

Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden edetä yrityksen sisällä, sillä kaikki tuotekehityksestä ICT-lähitukeen toimii saman katon alla. Pääset osaksi kasvavaa yritystä, jossa sinua kannustetaan ja tuetaan kehittymään. Tulet olemaan osana viiden hengen tiimiä, jossa löytyy vankkaa osaamista ja kokemusta.

Tarjoamme


* Kokeneen tiimin tuen ja kannustuksen
* Mahdollisuuden edetä yrityksen sisällä
* Monipuoliset ja haastavat työtehtävät

TYÖNKUVA

* IT-lähituen tehtävät puhelimitse sekä sähköpostitse
* Yhteydenpito asiakkaiden kanssa
* Huoltotehtävät asiakkaiden luona, esimerkiksi kassalaitteistojen tai kulkuporttien huoltotöitä
* Ongelmatilanteiden ratkaiseminen
* Ongelmien raportoiminen tuoteasiantuntijoille

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Soveltuva koulutustausta (esimerkiksi datanomi)
* Noin vuosi työkokemusta IT-lähituen tehtävistä
* Hyvä tuntemus MS Windows järjestelmistä
* Sujuva suomen ja englannin kielen taito


Etsimämme henkilö on:
* Oma-aloitteinen
* Joustava
* Yhteistyökykyinen
* Asiakaspalveluhenkinen

Muuta tietoa


* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Työmäärä: Osa-aika, min 34,5h/viikko
* Kesto: Vakituinen
* Sijainti: Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Enkora Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Enkora on johtava modernien asiakaspalvelujärjestelmien tuottaja. Tuotamme palveluita liikunta-alan toimijoille, kuntokeskuksille, kouluille, sairaaloille, ja muille julkisille toimijoille. Toimitamme älykkäitä kaappilukitusratkaisuja, kassajärjestelmiä, kulunvalvonnan ratkaisuja, varausjärjestelmiä, lipunmyyntijärjestelmiä ja verkkokauppoja.