(Poistunut julkaisusta)

Customer Support Coordinator
Parker Hannifin AB Suomen sivuliike

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.11.2019

Haluatko työskennellä mielenkiintoisessa tehtävässä kansainvälisessä ympäristössä? Haluatko olla osana asiakaspalvelutiimiä, jossa hoidat nimettyjen yritysasiakkaiden päivittäisiä asioita tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa? Hieno juttu, sillä haku on nyt auki!

Haemme nyt asiakkaallemme Parker Hannifinille teknistä asiakasneuvojaa vakituiseen työsuhteeseen. Tiimissä työskennellään joustavasti arkisin toimistoaikoina. Työsuhde on kokoaikainen ja solmitaan suoraan Parker Hannifinin kanssa. Toivottavasti aloitat tiimissämme mahdollisimman pian jo marraskuun aikana. Työpisteesi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Vantaalla.

Tehtäväkentässäsi

vastaat nimettyjen asiakkaidesi päivittäisten asioiden hoidon sujuvuudesta ja hallinnoit asiakastilaus/toimitusprosessin eri vaiheita. Toimit tiiviissä yhteistyössä myynnin sekä muiden sidosryhmien kanssa ja varmistat osaltasi onnistuneen asiakaskokemuksen. Tehtävistäsi tärkein on tuottaa erinomaisia asiakaspalvelua niin puhelimitse kuin sähköpostin välityksellä. Luonnollisesti tehtävääsi kuuluu muitakin hallinnollisia töitä kuten kuljetusketjun seuranta.

Etsimme tekijää, jolta löytyy luontainen palo asiakaspalveluun

Uusi tiimiläisemme on henkilönä asiakaslähtöinen, ratkaisuhakuinen sekä ymmärtää miten asiakkaille pystytään tuottamaan sellaisia asiakaskokemuksia, joista syntyy pitkät asiakassuhteet. Olemme huomanneet, että meillä menestyvät henkilöt, joilla on hyvä paineensietokyky, eivätkä he kiireessäkään hätkähdä muuttuvia tilanteita. Toivomme myös, että olet avoin ja energinen tiimipelaaja, joka saa asioita aikaiseksi hyvällä draivilla.

Emme hae valmista tekijää, mutta hakijan eduksi katsomme aikaisemman teknisen kokemuksen ja mahdollisen koulutuksen, tai teknisen harrastuneisuuden - tärkeintä on kuitenkin motivaatio ja kiinnostus teknisiä asioita kohtaan! Odotamme sinulta suomen ja englannin sujuvaa kielitaitoa niin suullisesti kuin kirjallisesti.

Tärkeimpinä työkaluinasi ovat puhelimen ja sähköpostin lisäksi erilaiset järjestelmät, joten hyvillä tietoteknisillä taidoilla pääset nopeasti työhön kiinni. Päiviäsi auttaa hyvä Office ohjelmiston tuntemus.

Oletko se sinä?

Tarjoamme kattavan perehdytyksen tehtäviin sekä myös perehdytyksen jälkeen autamme aina löytämään vastauksen avoinna oleviin kysymyksiisi. Sinua odottaa avoin ilmapiiri, mukavat tiimikaverit ja työyhteisö, jossa on yhdessä tekemisen meininkiä.

Haethan tehtävään pian! Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi meille alla olevan linkin kautta viimeistään 4.12. Mikäli jokin asia jäi mietityttämään, ota rohkeasti yhteyttä! Baronan Piian tavoitat arkisin klo 13-14 välillä numerosta 050 506 5144 tai sähköpostitse piia.laitila@barona.fi.