Customer Support Associate
Visma Enterprise Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 25.11.2021

Visma Enterprise Oy on ohjelmistotalo, joka tarjoaa henkilöstön- ja työvoimanhallintaratkaisuja sekä opetushallinnon sähköisiä palveluita. Yrityksen Wilma-tuoteperheen asiakkaina on varhaiskasvatuksen, peruskoulujen ja lukioiden lisäksi ammattikorkeakouluja, ammatti- ja aikuisopistoja, kansanopistoja ja musiikkioppilaitoksia. 

Haemme nyt henkilöä Customer Support Associate -rooliin toimimaan osana asialleen omistautunutta Customer Engagement -tiimiämme Wilma-tuoteperheen parissa.

Työtehtäviisi kuuluu asiakkaiden palvelupyyntöjen vastaanottaminen puhelimitse ja chatin kautta. Huolehdit siitä, että palvelupyyntöjen taustatiedot ovat kunnossa ja että asiakkaamme saavat loistavan palvelukokemuksen.

 

Ketä etsimme?
Sinulla on aiempaa asiakaspalvelukokemusta ja call desk -työ on sinulle tuttua, kokemus chat-työskentelystä katsotaan plussaksi. Mahdollisesti olet käyttänyt Salesforcea aiemminkin. Henkilönä olet aktiivinen, omatoiminen ja innostunut tiimipelaaja, jolla on erinomaiset vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot. Sinulla on palava halu tehdä laadukasta työtä paineenkin alla ja nautit ihmisten parissa toimimisesta, oli kyseessä sitten asiakas tai työyhteisö.

Viestit sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti sekä suomen että ruotsin kielellä. Yrityksen virallinen kieli on englanti, joten toivomme sinun pystyvän kommunikoimaan myös englanniksi. 

Toimistomme sijaitsee Vaasassa, mutta voit työskennellä myös etänä.


Miksi Sinä haluat valita juuri meidät? 

Mutkaton kulttuurimme
Hierarkiamme on matala, mutta tavoitteemme ovat korkealla, työpäivä saa olla kuitenkin aina tekijänsä näköinen. Saat työvälineet, joilla etätyökin sujuu sujuvasti, eikä työ ole tiukasti aikaan ja paikkaan sidottua. Vaikka olemme etäällä eri puolella Suomea (osa jopa Suomen ulkopuolella), olemme silti lähellä toisiamme yhteisten tekemisten kautta.

Voimme hyvin
Meidät on palkittu Great Place to Work -sertifikaatilla, joka kertoo työntekijöiden tyytyväisyydestä työpaikkaansa. Henkilöstön hyvinvointi on meille tärkeää, käytössäsi on mm. kumppanimme hyvinvointivalmennukset. Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhde-edut välipaloista loma-asuntoihin ja mukavaa yhteistä tekemistä myös vapaa-ajalle järjestävät eri paikkakuntiemme vapaa-ajan toimikunnat.

Merkitykselliset tuotteet - merkityksellinen työ
Tekemisemme on osa miljoonien suomalaisten arkea. Tuotteidemme tarkoituksena on helpottaa käyttäjiensä arkea, säästää vaivaa ja antamaan lisää aikaa. Joukkomme ovat sitä mieltä, että koska ihmisillä on paljon parempaakin tekemistä, eivät ohjelmistot saa aiheuttaa liikaa mutkia matkaan.

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi pikimmiten, viimeistään kuitenkin 12.12.2021. Lisätietoja tehtävästä antaa Service Manager Laura Salo (0504172579)  torstaina 2.12. klo 13-14.


Ota yhteyttä:

Sijainti: Keskuskatu 3
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1529296
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki