(Poistunut julkaisusta)

Customer Success, Team Manager
Visma

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.1.2020
Haluatko osaksi Wilma-tiimiämme? Meillä olisi sinulle aitiopaikka osana eri alojen asiantuntijoista koostuvaa huipputiimiämme, jossa vallitsee hurtin huumorin lisäksi vahva auttamisen kulttuuri

Etsimme nyt Team Manageria esi- ja perusopetuksen Customer Success -tiimillemme. Sinulla on kokemusta tiimin toiminnan organisoimisesta ja haluat omalta osaltasi olla mahdollistamassa omien tiimiläistesi onnistumisia. Tärkein tehtäväsi on tiimisi esihenkilönä varmistaa ja luoda tiimiläisillesi parhaat edellytykset menestyä sekä huolehtia yksilöiden ja tiimin kasvusta ja kehittymisestä. Johdat tiimiäsi ja sen kautta vastaat oman asiakaskuntasi onnistumisesta ja asiakastyytyväisyydestä. Tärkeimmät mittarit työssäsi ovatkin henkilöstö- ja asiakastyytyväisyys.

Organisaatioosi kuuluu sovellusasiantuntijoita, konsultteja, kouluttajia, palvelupäällikköjä ja tarvittaessa muita asiantuntijoita. Pelisilmäsi näkee lähelle ja kauas, ja osaat sopeuttaa toimintasi tilanteiden mukaan. Pääset Wilma-tiimin ytimeen, ja sinulla on omistajuus asiakaskuntasi palvelun tuottamisesta, kehittämisestä ja laadusta. Yhdessä tiimisi kanssa olettekin "Visman kasvot" asiakkaillemme.

Tehtäväsi on 100% esimiesrooli ja raportoit Business Area Directorille.

Vastuut:

* 100% esihenkilötyö
* Palvelujen kehittäminen
* Vastuu oman asiakaskuntasi palvelun kannattavuudesta
* Tuotekehityksen ja myynnin tuki
* Tiimisi toiminnan suunnittelu
* Osallistuminen liiketoiminnan johtoryhmän työhön sekä yhtiön laajennetun johtoryhmän työhön


Mittarit:

* EES - Henkilöstötyytyväisyys
* NPS - Asiakastyytyväisyys (tiimin yhteinen ja omien toimeksiantojen)
* Konsultoinnin liikevaihdon kasvu %
* Konsultoinnin kannattavuus
* Palvelun laatu, tuottavuus ja tehokkuus
* Raportoinnin ja seurannan laatu ja täsmällisyys

Edellytämme sinulta soveltuvaa korkeakoulutusta ja kokemusta esimiestyöstä. Sinulla on myös vahvaa ohjelmisto-osaamista (toimisto-ohjelmat, G-Suite). Sinulla on myös näyttöjä kokonaisuuksien johtamisesta sekä nautit tiimisi johtamisesta ja yhdessä menestymisestä. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja ihmissuhdetaidot; osaat olla empaattinen ja samalla suora ja selkeä viestinnässäsi. Olet asiakaskeskeinen toiminnassasi ja päätöksissäsi ja ymmärrät myös numeroiden päälle. Plussaa on, jos ohjelmistoala ja/tai kouluhallinto on sinulle tuttua. Tärkeimmät sidosryhmäsi oman tiimisi lisäksi ovat Product Owner ja Business Manager sekä HR.

Vakuuta meidät ja jätä hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 9.2.2020. Työpaikka on vakituinen ja se sijaitsee Vaasassa. Lisätietoja tehtävästä antaa Business Area Director Heini Pensar tiistaina 28.1.2020 kello 12.30-13.30 (puh. 045 116 8008).

Visma Enterprise Oy tarjoaa monipuolisesti henkilöstö- ja työvoimanhallintaratkaisuja sekä opetushallinnon sähköisiä palveluita. Taustallamme on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo Visma, joka työllistää Suomessa jo yli 1400 asiantuntijaa.

Visma tarjoaa ohjelmistoja ja palveluja, jotka yksinkertaistavat ja digitalisoivat keskeisiä liiketoimintaprosesseja sekä yrityksissä että julkisella sektorilla. Konserni toimii Pohjois-Euroopan lisäksi Keski- ja Itä-Euroopassa sekä Benelux-maissa. 10 000 työntekijää, yli 900 000 asiakasta ja NOK 11 389 miljoonan (n. 1,17 mrd. euroa) liikevaihto vuonna 2018 tekevät Vismasta yhden Euroopan johtavista ohjelmistoyhtiöistä. www.visma.fi