Customer Success Specialist
Tietoa tehtävästä
Eezy on Suomen laajin työelämän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla hyvän työelämän tekijä. Palvelemme asiakkaitamme mm. henkilöstövuokrauksen, yrityskulttuurimuotoilun, johtamisen kehittämisen, rekrytointien, työllistämispalveluiden, kevytyrittäjyyden ja henkilöstötutkimuksien saralla.
Me eezyläiset teemme töitä hyvällä asenteella – onhan työ iloinen asia! Meille työn ilo syntyy siitä, kun toimimme arvojemme mukaisesti yhdessä hyvin aikein, aina promeiningillä, kaveria paremmaksi pelaten ja 100 % vastuun kantaen.
Me tunnemme suomalaisen työelämän sykkeen, koska työllistämme vuosittain n. 25 000 henkilöä, viemme läpi 1 000 organisaatioiden kehitysprojektia, analysoimme 200 000 henkilöstötutkimusvastausta ja teemme 2 300 henkilöarviota. Eezyn osake noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla.
Eezy – eläköön elämä ja työ.
Siqni on olemassa muuttaakseen tavan tehdä töitä. Me uskomme ihmisiin; yksilöihin ja yhteisöihin. Ennen kaikkea uskomme yrityskulttuurin voimaan. Tiedämme, ettei voittavaa yrityskulttuuria voi rakentaa ilman ymmärrystä siitä, mikä yksilöille on kaikkein merkityksellisintä. Siksi meillä on Siqni: maailman ensimmäinen ja paras työntekijäymmärrystyökalu.
Haemme nyt Customer Success Specialistia varmistamaan yhdessä Nicolen, Iinan ja Tuulin kanssa Siqnin ylivoimaisen asiakaskokemuksen ja sen jatkuvan kehityksen. Tällä hetkellä NPS:mme on 86. Enough said!
Tehtävä on määräaikainen sijaisuus 31.5.2025 asti. Tehtävä sijaitsee Helsingin Pasilassa uudenkarheissa toimistotiloissamme, ja kannustamme työntekijöitämme kasvokkaisiin kohtaamisiin viikoittain.
Customer Success Specialistin työ käytännössä
Koordinoit Siqni-kyselyitämme – aikataulut, projektimateriaalit ja käytännön järjestelyt soljuvat sinun sormiesi kautta onnistuneesti maaliin. Siqni-kyselyitämme ovat Siqni EX, maailman ensimmäinen ja paras työntekijäkysely sekä Siqni CX, maailman ensimmäinen ja paras asiakasymmärryskysely. Nämä tulevat sinulle kyllä tutuksi etuperin ja takaperin, sekä nurinkurin käännettynä!
Meille on tärkeää, että ylivoimaisen asiakaskokemuksen ohella jokainen toteutettu Siqni-projekti tuottaa hyvää fiilistä myös sinulle, tiimillemme sekä yrityskulttuuritoimisto Leidenschaftin yrityskulttuurimuotoilijoille, jotka analysoivat ja presentoivat Siqni-tuloksia asiakkaidemme johtoryhmille ja esihenkilöille.
Myyt Siqniä jo olemassa oleville asiakkaillemme. Ja mikäs sen mieluisampaa, kun valtaosa asiakkaistamme rakastaa Siqniä! Tämä on osa erinomaista asiakkuudenhoitoa, jossa huolehdit asiakkaista kiinni pitämisestä sekä asiakkaiden sopimustenhoidosta.
Olet mukana kehitystyössä: Työstämme jatkuvasti edelleen prosessia, jolla varmistamme ylivoimaisen asiakaskokemuksen. Pääset mukaan kehitystyöhön, jossa vain taivas on rajana!
Lupaamme sinulle
- Valloittavan upean tiimin – meillä on tosi kivaa yhdessä ja haluamme koko ajan tehdä toistemme työstä ja arjesta parempaa. Voit olla varma, että arvostamme sinun työtäsi!
- Suomen parhaat asiakkaat. Teemme töitä edelläkävijöiden kanssa, He ovat helposti innostuvia, intohimoisia, mutta samalla ah, niin ihanan vaativia... ;)
- Pääset osaksi isompaa tarinaa – me muutamme suomalaista tapaa tehdä töitä ja se ei ole pikku juttu se! Eletään yhdessä siis huikeaa kasvutarinaa ja muutetaan maailmaa!
Mikä tekisi sinusta oivan Customer Success Specialistin
Ideaalityyppimme olet, kun sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakkuudenhoidosta, projektityöskentelystä vastuutehtävissä, nautit lisämyynnin tekemisestä sekä syklisestä työskentelystä.
- Asiakaspalvelu on vahvuutesi, ja nautit sen tuottamasta hyvästä fiiliksestä. Sinulle on tärkeää, että asiat toimivat, ja saat energiaa muiden auttamisesta
- Sinulla on intohimoa myyntityöhön tiimissä, joka pelaa samaan maaliin. Me haluamme Siqnin kasvavan ja suuresti!
- Luot positiivista energiaa ympärillesi ja ajattelet asioista lähtökohtaisesti ratkaisukeskeisesti
- Projektityöskentely on sinulle helppo nakki, ja pidät siitä, että sinulla on langat käsissä useista projekteista yhtäaikaisesti.
- Olet järjestelmällinen ja idearikas; sinulle on luontaista kehittää jatkuvasti omia työtapojasi
- Osaat käyttää MS Office -työkaluja sujuvasti ja englanninkielikin sinulta taipuu.
Vielä muutama sana tavastamme tehdä töitä. Kutsumme itseämme Laidareiksi. Tällä emme tarkoita ainoastaan Siqnin työntekijöitä, vaan myös Leidenschaftin yrityskulttuurimuotoilijoita. Olemme yhtä (tsekkaa instagramista #laidarilaiffii ).
Meistä voi ulospäin välittyä kuva lämpimästä, hauskaa pitävästä, tiiviistä ja välittömästä porukasta, jolla on joskus aika vallaton meno päällä myös yöelämässä. Ja pakko se on myöntää, onneksemme tämäkin on totta. Mm. kuukausittaiset laidarimaanantait ovat meille hetkiä, kun vietämme aikaa yhdessä töiden jälkeenkin. MUTTA yhtä totta on kuitenkin myös se, että me teemme töitä kovaa, haluamme parantaa työelämää, tuotamme isompaa arvoa asiakkaillemme kuin kehtaamme siitä laskuttaa ja olemme tekemisissä päivittäin johtoryhmätason ihmisten sekä esihenkilöiden kanssa. Olemme todella ylpeitä siitä mitä teemme ja ensisijassa meitä sitoo yhteen intohimo itse työhön.
Mikäli tämä resonoi sinuun, niin käythän täyttämässä työhakemuksen 29.4.2024 mennessä. Lisätietoja tehtävästä saat CS-tiimin vetäjältä Kiddyltä, eli Nicole Koskiselta, p. 050 410 8520.
Työ alkaa mahdollisuuksien mukaan jo kevään aikana, joten ole siis nopea!
Tietoa työnantajasta
Eezy on Suomen laajin työelämän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla hyvän työelämän tekijä. Palvelemme asiakkaitamme mm. henkilöstövuokrauksen, yrityskulttuurimuotoilun, johtamisen kehittämisen, rekrytointien, työllistämispalveluiden, kevytyrittäjyyden ja henkilöstötutkimuksien saralla.
Me eezyläiset teemme töitä hyvällä asenteella – onhan työ iloinen asia! Meille työn ilo syntyy siitä, kun toimimme arvojemme mukaisesti yhdessä hyvin aikein, aina promeiningillä, kaveria paremmaksi pelaten ja 100 % vastuun kantaen.
Me tunnemme suomalaisen työelämän sykkeen, koska työllistämme vuosittain n. 25 000 henkilöä, viemme läpi 1 000 organisaatioiden kehitysprojektia, analysoimme 200 000 henkilöstötutkimusvastausta ja teemme 2 300 henkilöarviota. Eezyn osake noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla.
Eezy – eläköön elämä ja työ.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/eezy/2854570-7
- Eezy Henkilöstöpalvelut Kesätarjoilijoita Santa Fé-ravintoloihin, horeca24
- Eezy Henkilöstöpalvelut Lounaskokki
- Eezy Henkilöstöpalvelut Maalaamo- ja kokoonpanotyöntekijä kesäksi Forssaan
- Eezy Henkilöstöpalvelut Työnjohtaja puutarha-alalle