(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Specialist
FCG Finnish Consulting Group

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.12.2020

Oletko asiakassuhdetyön osaaja, jonka intohimona on auttaa asiakkaita ottamaan kaikki irti SaaS-ohjelmistopalveluista? Hienoa, etsimme tiimiimme juuri sinua!

Olemme rekrytointi- ja HR- ohjelmistotuotteita, sekä niiden ympärille sopivia palveluita tuottava organisaatio, joka on osa FCG-konsernia. Tunnetuin palvelumme on kunta-alan tarpeisiin tuotettu rekrytointipalvelu Kuntarekry, jota käyttää yli 350 kuntaorganisaatiota.

Kasvamme jatkuvasti ja nyt tarvitsemme tiimimme vahvistukseksi innostuneen osaajan Customer Success Specialist positioon. Saat tehtävässäsi sopivassa suhteessa itsenäisyyttä, vastuuta sekä tiimin tukea. Toimit tiiviissä yhteistyössä tuotehallinnan, markkinoinnin ja myynnin kanssa. Tehtävä on uusi, joten sinun ei tarvitse hypätä vanhoihin rutiineihin, vaan myös sinun osaamisesi ja kiinnostuksesi ovat tärkeässä roolissa siinä millaiseksi tehtävä muodostuu.

Olet roolissasi avainasemassa asiakkaidemme asiakastyytyväisyyden ja varmistat, että asiakkaamme saavat arvoa SaaS-ohjelmistopalveluistamme. Toimit asiantuntijana ja neuvonantajana asiakkaillemme siinä, miten he saavat eniten hyötyä ohjelmistopalveluistamme ja miten he hyödyntävät uusia ominaisuuksia parhaiten. On siis erittäin tärkeää, että sinun mukavuusalueeseesi kuuluu sekä ohjelmistotuotteiden käyttö että asiakastyö.

Tekemisemme keskiössä on aito ylpeys tuotteistamme sekä palveluistamme, palava halu kasvaa sekä toisia tukeva työyhteisö. Talenttilaisena pääset mukaan kehittämään niin itseäsi kuin palveluitamme. Arvostamme tekemisessämme asiakaslähtöisyyttä sekä ketterää tekemistä.

Me tarjoamme sinulle muun muassa erinomaiset työkalut, oikeasti joustavat työajat, etätyömahdollisuuden, kattavan perehdytysohjelman sekä mahdollisuuden itseopiskeluun työajalla. Palkka määräytyy osaamisesi ja työtehtäviesi mukaan.

Jos koet, että juuri sinä voisit olla Talentin uusin tulokas, ota yhteyttä!

Tehtäviisi kuuluu:
• Seurata ohjelmistojemme hyödyntämisastetta eri asiakasryhmissä ja tuotteissa
• Auttaa asiakkaita nykyisten ja uusien ohjelmistotoiminnallisuuksien omaksumisessa
• Asiakaskontaktointi ja asiakassuhteen hoito
• Tilanteesta riippuen matkustaminen asiakkaiden toimipisteisiin, alueena koko Suomi

Odotamme sinulta:
• Kokemusta työskentelystä asiakkaiden kanssa liittyen SaaS-ohjelmistopalveluihin ja ohjelmistotuotteisiin (esim. myynti, markkinointi, asiakastuki, asiantuntijapalvelut tai tuotehallinta)
• Kykyä omaksua syvällisesti ohjelmistotuotteiden käyttö
• Kokemusta itsenäisestä työskentelystä
• Näkemystä ja perusteltuja mielipiteitä
• Proaktiivista ja tekemiseen suuntautunutta otetta
• Innostusta ja oppimiskykyä
• Erinomainen suullinen ja kirjallinen viestintätaito

 

Haethan tehtävää viimeistään 17.1.2021 mennessä.

Toimitusjohtaja Misa Leiber
+358 40 543 2305
misa.leiber@fcg.fi