(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Specialist
Analyse2

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.3.2020

Työnkuvaus

Haemme Espooseen Customer Success Specialistia määräaikaiseen työsuhteeseen, äitiysvapaan sijaisuuteen vähintään vuodeksi, toukokuusta alkaen. Työnkuvaan kuuluu monipuolisia tehtäviä päivittäistavarakaupan ohjelmistojen parista, mm. asiakastuessa toimimista, ohjelmiston käyttöohjeiden ylläpitoa, ohjelmistotestausta ja asiakasviestintää. Olet osa asiantuntijaosastoa, joka vastaa yrityksemme palveluiden toimittamisesta asiakkaillemme.

Toivomme sinulta

  • Kiinnostusta päivittäistavarakaupan alaa kohtaan
  • Hyviä kommunikointitaitoja suomen ja englannin kielellä, sekä suullisesti että kirjallisesti
  • Palveluhenkisyyttä ja tiimityöskentelytaitoja
  • Itsenäistä ongelmanratkaisukykyä
  • Hyviä IT-taitoja
  • Asenteeltasi olet ennakkoluuloton ja avarakatseinen, et pelkää haasteita ja olet nopea oppimaan
  • Aikaisempi kokemus päivittäistavarakaupasta katsotaan eduksi
  • Aiempi työkokemus Analyse2:n palveluista katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle

  • Rennon ja tasa-arvoisen ilmapiirin
  • Motivoivat työtehtävät, joiden sisältöön ja kehittämiseen pääset myös itse vaikuttamaan
  • Mukavat työkaverit
  • Modernit toimitilat Espoon Leppävaarasta hyvien palveluiden ja kulkuyhteyksien läheisyydessä sekä kilpailukykyiset edut

Kiinnostuitko?

Pääset täyttämään hakemuksesi alla olevan painikkeen kautta. Vapaamuotoisen hakemuksen lisäksi toivomme liitteeksi CV:tä ja palkkatoivetta.

Virallinen hakuaika päättyy 12.4.2020. Haastattelemme kandidaatteja kuitenkin jo hakuajan aikana ja täytämme tehtävä heti sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetäthän hakemuksesi pian!

Lisätietoja tehtävästä antaa Hanna-Leena Maunula p. 050-5746272.