(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Specialist
Congrid Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.12.2019

Onko asiakkaiden auttaminen intohimosi? Oletko sinut erilaisten järjestelmien ja tietoteknisten asioiden kanssa? Etsitkö työtä, jossa itsensä johtaminen on ehdottoman tärkeää?
HYVÄ! ME ETSIMME SINUA!

Asiakkaamme Congrid etsii riveihinsä Customer Success Specialistia Helsingin ytimeen. Tehtävässä voit kehittyä alan erikoisasiantuntijaksi ja pääset mukaan kansainvälistyvään yritykseen. Ja parasta on se, että pääset ensimmäisten joukossa digitalisoimaan rakennusalan prosesseja.

Yrityksellä on vahva halu kasvaa ja nyt haemmekin viron kielen taitajaa kasvavaan tiimiin. Työsuhde on vakituinen ja työt tehtävässä alkavat sopimuksen mukaan, viimeistään helmikuussa 2020. Työsuhde solmitaan Congridin kanssa.

Tehtäväkentässäsi

toimit sujuvasti B2B-asiakkaidemme tukena ja opastajana laadukkaiden tuotteiden parissa. Tehtävistäsi tärkein on tuottaa erinomaista asiakaspalvelua niin puhelimitse kuin sähköpostin välityksellä. Autamme, koulutamme sekä ohjaamme asiakkaita uuden järjestelmän käyttöönotossa, päivittäisessä käytössä tai haasteen sattuessa kohdalle. Toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden lisäksi myös muiden sidosryhmien kanssa.

Congridilla vallitsee vapauden ja vastuun kulttuuri

Congridilla tehdään töitä nuorekkaassa työporukassa. Viihdyt ja pärjäät hyvin, jos heittäydyt rohkeasti mukaan ja haluat puhaltaa yhteen hiileen tiimin kanssa. Töitä tehdään tosissaan, mutta aina pieni pilke silmäkulmassa. Töitä tehdään pääasiassa toimistotyöaikoina, mutta työ vaatii ajoittain joustamista ja venymistä työaikojen suhteen.

Congrid tarjoaa sinulle mahdollisuuden työskennellä mukavassa ja rennossa työyhteisössä, jossa pääset kasvavaan ja kansainvälistyvään ympäristöön. Eikä tässä vielä kaikki, vaan pääset innostavaan työyhteisöön ja saat hauskat työkaverit.

Oletko se sinä?

Tehtävässä ehdoton vaatimus on, että kommunikoit sujuvasti viroksi ja englanniksi, muu kielitaito katsotaan luonnollisesti eduksesi. Toivomme, että löydämme henkilön, jolla on jo kokemusta B2B-asiakaspalvelusta ja mahdollisesti myös rakennusalasta.

Etsimämme henkilö on muutosta pelkäämätön asiakaspalvelija, jolla pysyy monet langat käsissä. Olemme huomanneet, että meillä menestyvät henkilöt, joilla on hyvät priorisointitaidot ja kyky ongelmanratkaisuun. Onhan sinulla hyvä paineensietokyky, etkä kiireessäkään hätkähdä muuttuvia tilanteita? Toivomme myös, että olet avoin ja energinen tiimipelaaja, joka saa asioita aikaiseksi hyvällä draivilla.

Miten ja milloin?

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen Baronan hakulomakkeen kautta jo tänään! Haastattelut pyritään käynnistämään jo hakuajan aikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Mikäli sinulle jäi jotain kysyttävää, Yhteyspäällikkö Piia Laitila p. 050 5065144 vastaa lisäkysymyksiin arkisin 14-15 välisenä aikana.