(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Specialist
ATEA Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2018

Haemme IT-ratkaisuja tarjoavalle asiakkaallemme Atealle kasvavaan asiakaspalvelutiimiin energistä asiakaspalvelijaa!

Päiväsi koostuvat monipuolisista tehtävistä

Palvelet asiakkaita työssäsi monikanavaisesti puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta. Vastaat päivittäin asiakkaiden mm. laskuihin, toimitusaikoihin, takuu- ja huoltoihin liittyviin kysymyksiin. Käsittelet ja edelleenvälität asiakkaiden hyvitys ja palautuspyyntöjä. Työskentelet päivittäin tiiviisti niin ulkoisten että sisäisten sidosryhmien kanssa. Tehtävistäsi tärkein on tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia niin puhelimitse kuin sähköpostin välityksellä.

Etsimme tekijää, jolta löytyy luontainen palo asiakaspalveluun

Uusi tiimiläisemme on henkilönä asiakaslähtöinen, ratkaisuhakuinen sekä ymmärtää miten asiakkaille pystytään tuottamaan sellaisia asiakaskokemuksia, joista syntyy pitkät asiakassuhteet. Olemme huomanneet, että meillä menestyvät henkilöt, joilla on hyvä paineensietokyky, eivätkä he kiireessäkään hätkähdä muuttuvia tilanteita.

Tärkeimpinä työkaluinasi ovat puhelimen ja sähköpostin lisäksi erilaiset järjestelmät, joten hyvillä tietoteknisillä taidoilla pääset nopeasti työhön kiinni. Päiviäsi auttaa hyvä Office ohjelmiston tuntemus. Toivomme, että sinulla on jo kokemusta asiakaspalvelusta ja pystyt palvelemaan asiakkaita suomen- ja englannin kielellä.

Mitä huipputiimme tarjoaa sinulle?

Sanomattakin on selvää, että otamme sinut ilolla vastaan, kun aloitat meidän porukassamme! Annamme sinulle perehdytyksen tehtäviin sekä myös perehdytyksen jälkeen autamme aina löytämään vastauksen avoinna oleviin kysymyksiisi. Uskomme siihen, että kun työntekijämme on tyytyväisiä, niin tämä heijastuu myös loppuasiakkaille.

Tarjoamme sinulle kokoaikaisen työtehtävän. Asiakkaita palvellaan arkisin toimistoaikoina. Tehtävä on määräaikainen aina 30.6.2019 saakka. Työsuhde voi vakinaistua määräaikaisuuden jälkeen. Työsuhde solmitaan määräaikaisuuden ajaksi Baronan kanssa.

Miten ja milloin?

Otamme vastaan hakemukset Baronan rekrytointijärjestelmämme kautta. Haethan tehtävään nopeasti, sillä haastattelut aloitetaan saman tien! Jos jokin jäi mietityttämään, niin soita rekrytoinnista vastaavalle Piia Laitilalle arkisin klo 9-10 välisenä aikana. Piian tavoitat numerosta 050 506 5144.