(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Manager
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2021
Haluatko päästä rakentamaan omaa rooliasi nopeasti kasvavassa start-up yrityksessä? Asiakaspalvelun automatisointiin erikoistunut, keskustelevaan tekoälyyn perustuvia palvelubotteja tarjoava asiakasyrityksemme Front AI etsii riveihinsä Customer Success Manageria vastaamaan asiakassuhteiden ylläpidosta ja kehityksestä. Jos kiinnostuit, lue lisää alta ja laita hakemusta tulemaan!
KUVAUS
Tässä tehtävässä pääset työskentelemään tiiviisti asiakasrajapinnassa ja kehittämään organisaatiolle uutta toimintoa kansainvälisessä kasvuympäristössä. On tärkeää, että olet kiinnostunut käytännön tekoälyn opetuksesta ja valmis hyppäämään myös hands-on työhön ja tuottamaan asiakkaalle parhaita ratkaisuja myös itse. Isoimmissa asiakkaissa roolisi on enemmänkin johtaa asiakastiimiä ja koordinoida palvelun toteutumista asiakkaalle tiimin toimesta. Tällöinkin toimit asiakkaan luottohenkilönä ja asiakas yleensä odottaa sinulta sparrausta ja osaamista tekoälyn sielunelämän ymmärtämiseen ja kehittämiseen ja tiimin toimeksiannon muotoiluun.

Front AI:lle tyytyväinen asiakas on ykkösasia. Meillä on markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat (NPS +100%). Haluamme, että asiakkaamme ovat jatkossakin yhtä tyytyväisiä meihin ja haluamme pitää heistä hyvää huolta. Sinun roolisi on olla mukana rakentamassa, kehittämässä ja toteuttamassa käytännössä mallia, jolla huikean korkea asiakastyytyväisyytemme pysyy ja kehittyy myös jatkossa Suomessa ja kansainvälisesti.
Saat kattavan koulutuksen keskustelevaan tekoälyyn liittyen tehtävän alussa.

Tarjoamme


* Mahdollisuuden rakentaa ja luoda uutta roolia yrityksessä
* Huipputyytyväiset asiakkaat, joista tehtäväsi on pitää hyvää huolta jatkossakin ja kehittää asiakassuhdetta edelleen uudelle tasolle.
* Itsenäisen roolin
* Inspiroivan kansainvälisen työympäristön ja huikean muun tiimin
* Mahdollisuuden tehdä työtä monimuotoisesti etänä tai toimistolla
* Opastuksen tekoälyn saloihin


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA

* Asiakastarpeiden kartoitus ja määrittely
* Asiakkuuksien kehittäminen ja kasvattaminen
* Asiakkuudenhoitomallin kehittäminen ja käytännön toteutus valituissa asiakkaissa

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Tehtävään soveltuva koulutus (esim. kaupallinen tai IT)
* Relevattia työkokemusta esimerkiksi asiakassuhteiden hoidosta ja kehittämisestä
* Tietämystä ja kiinnostusta järjestelmiä kohtaan sekä tarvittava osaaminen esim. Excelin käytöstä
* Sujuva suomen ja englannin kielen taito
* Kiinnostus keskustelevaan tekoälyyn ja luonnolliseen kielen käyttöön asiakaspalvelussa sekä halu oppia lisää aiheesta. Aiempaa tekoälykokemusta ei edellytetä.


Tehtävään on lisäksi esitietovaatimuksena Elements of AI -verkkokurssin suorittaminen.

Etsimällämme henkilöllä on lisäksi:


* Hyvät ongelmanratkaisutaidot
* Hyvät kommunikaatio- ja asiakaspalvelutaidot
* Itsenäinen työote
* Valmiudet ottaa vastuuta ja kehittää toimintaa


Muuta tietoa


* Aloitus: Sopimuksen mukaan alkuvuoden aikana
* Kesto: 12kk
* Sijainti: Helsinki, etätyömahdollisuus
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Front AI puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Lue lisää asiakasyrityksestämme täältä: Front AI