(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Manager
Avidly Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.10.2019

Avidly Media Oy on Avidly-konserniin kuuluva tuloshakuinen, vahvasti digitaalinen mediatoimisto. Haemme nyt tiimimme vahvistukseksi digitaustaista Customer Success Manageria.


Customer Success Manager palvelee asiakkaitamme tavoitteiden määrittelyssä ja oikeiden mittareiden asettamisessa, vastaa asiakkaiden näkemyksellisestä kanavasuunnittelusta sekä offline- että online-kanavissa, kehittää asiakkaan markkinoinnin kokonaisuutta jatkuvasti eteenpäin ja johtaa asiakkuustiimejä. Työskentelemme laaja-alaisesti, perinteiset mediatoimistorajat rikkoen ja otamme kantaa myös sisältöihin ja luovaan toteutukseen:  konseptisuunnittelusta verkkosivuihin.


Tehtävässä onnistumisen elementtejä:

  • laaja ymmärrys mediakentästä - sekä offline että online
  • vähintään muutaman vuoden käytännön kokemusta ja osaamista digimarkkinoinnista
  • kykyä hypätä kokonaisvaltaiseen rooliin asiakkaan media- ja diginäkyvyyden pyörittämisessä
  • joustava asenne tarttua erilaisiin tehtäviin ja projekteihin jatkuvasti muuttuvassa bisneksessä
  • kaupallinen asenne ja jämäkät projektinhallintakyvyt
  • intohimoinen asenne alan kehityksen seuraamiseen ja halu oppia jatkuvasti uutta
  • uskallusta ottaa kantaa asiakkaan markkinoinnin kokonaisuuteen


Pääset osaksi kasvuhakuista ja kehityksestä innostuvaa tiimiä Avidly Mediassa. Toimimme saumattomasti yhteistyössä koko Avidly-konsernin kanssa yhteisissä moniosaajatiimeissä. Meillä pääset oppimaan markkinoinnin koko kuvan ja ammentamaan inspiraatiota yli 200 ammattilaisen joukosta. Työskentely meillä on itsenäistä ja työtavat, -paikat ja -ajat laajasti itse määriteltävissä.


Lisätietoja tehtävästä antaa Anna Salo ma 21.10 klo 12-13 ja ti 22.10. klo 9-10. Puh 040-594 8674. Lähetäthän hakemuksesi meille 31.10.2019 mennessä.