(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Manager
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.9.2019
Etsimme henkilöä, jolle asiakkaiden parissa työskentely ja laadukkaan asiakaskokemuksen tuottaminen on luontaista. Olet energinen ja aikaansaava persoona, joka tarttuu rohkeasti uusiin tehtäviin ja projekteihin. Tässä tehtävässä pääset osaksi kansainvälistä organisaatiota ja lämminhenkistä työporukkaa.
KUVAUS
Tarjoamme


* Mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän
* Työpaikan nopeasti kasvavasta kansainvälisestä organisaatiosta
* Mukavat kollegat ja rennon työilmapiirin
* Joustavat työajat ja etätyömahdollisuuden

TYÖNKUVA

* Asiakkuuksien hoitaminen ja ylläpito
* Uusien asiakkaiden bording vaiheesta vastaaminen
* Asiakkaan tukeminen ja koulutus
* Kommunikointi eri tukifunktioiden kanssa

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Persoonana olet energinen, kehittymishaluinen ja sinulla on erinomaiset ajanhallinta- ja priorisointitaidot. Haluat nähdä asiakkaidesi menestyvän ja motivoidut heidän onnistumisista.

Etsimämme henkilö on:


* Suorittanut kaupallisen korkeakoulututkinnon
* Aikaisempaa työkokemusta projektinhallinnasta, asiakkuuksien hallinnasta tai Customer Success Manager- roolista
* Sujuva Kirjallinen ja suullinen suomi ja englanti


Muuta tietoa

Eduksi katsomme aikaisemman työkokemus SaaS- palveluita tarjoavasta yrityksestä sekä sujuvan suullisen ja kirjallisen taidon jossain toisessa pohjoismaisessa kielessä.


* Aloitus: Mahdollisimman pian.
* Kesto: Vakituinen
* Sijainti: Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille{target="_blank"}.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Asiakkaamme on kansainvälisesti toimiva SaaS- palveluita tarjoava organisaatio, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Italiassa ja Arabiemiraateissa.