Customer Success Manager
Hygga Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.4.2019

Hygga etsii energiseen myynti- ja markkinointitiiminsä vahvistukseksi kokoaikaista Customer Success Manageria Helsingin Kampissa sijaitsevalle toimistolleen. Kunnianhimoisessa työyhteisössämme on paikka henkilölle, joka haluaa luoda ja ylläpitää merkityksellisiä, pitkäaikaisia asiakassuhteita ja kasvattaa Hyggan tunnettuutta myös kansainvälisillä markkinoilla.  Työn päävastuualueina ovat asiakkuuksien hoitaminen ja liiketoiminnan kasvattaminen.

Etsimme rohkeaa ja toimeentarttuvaa asiakkuuspäällikköä, joka on valmis lunastamaan asiakaslupauksemme: ”Teemme terveydenhuollosta helpompaa.” Yhteistyössä hammasklinikkamme kliinisten asiantuntijoiden kanssa kehitetyt tuoteratkaisumme haastavat terveydenhuollon perinteiset toimintatavat. Reaaliaikainen resurssien- ja prosessien hallintaan keskittyvä toiminnanohjauksen mallimme todistetusti sujuvoittaa terveydenhuollon yksiköiden toimintaa merkittävästi. Skaalautuva tuoteratkaisumme on laajalti käytössä julkisella ja yksityisellä puolella, sekä Suomessa että Ruotsissa. Olemme valmiita liiketoimintamme seuraavaan kasvuvaiheeseen, joten haluaisimme sinut mukaan laajentaessamme toimintaa Suomessa ja ulkomailla!

Customer Successs Managerin tehtävässäsi:

  • Varmistat, että asiakas saa teknologian käytöstä välitöntä hyötyä, ja järjestelmän käytölle asetetut tavoitteet täyttyvät
  • Toimit yhteistyössä koko organisaation kanssa ja tuot aktiivisesti asiakkaan äänen ja palautteen organisaatioon
  • Osallistut uusasiakashankintaan ja tuotteen käyttöönottoprojektiin tarjoamalla toimintatapoja järjestelmän onnistuneen omaksumisen varmistamiseksi
  • Pidät asiakkaan ajan tasalla uusista ominaisuuksista ja ratkaisuista, sekä Hyggan kokonaistarjoomasta

Arvostamme seuraavia ominaisuuksia ja osaamista:

  • can do -asennetta
  • erinomaisia tiimityöskentelytaitoja
  • kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä, ongelmanratkaisutaitoja sekä asiakaslähtöistä ajattelutapaa
  • tavoitteellista ja myynnillistä otetta työhön
  • kykyä ymmärtää terveydenhuollon toimintaa
  • vahvaa suomen, englannin ja ruotsin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • kokemusta toiminnanohjausratkaisujen toimittamisesta

Takaamme sinulle:

  • Merkityksellisen työtehtävän kansainvälistyvässä kasvuyrityksessä
  • Yhteisöllisen työpaikan, jossa voit aidosti vaikuttaa ja nähdä tuloksia
  • Huikean työsuhde-edun: ilmaiset perushammashoidon palvelut!
  • Keskeisen sijainnin parhaiden liikenneyhteyksien päässä, Kampin ytimessä
  •  Loistavat lounaspaikat vieressä, huippua lounasseuraa unohtamatta
  • Inspiroivan työyhteisön, jossa sinut otetaan avosylin vastaan

Lähetäthän hakemuksesi ja palkkatoiveesi sähköpostitse 21.5. mennessä osoitteeseen mikko.tihinen@hygga.com.

Lisätietoja tehtävästä antaa Hyggan Business Director Mikko Tihinen: mikko.tihinen@hygga.com  / +358 40 827 2472

Yhteydenotot mielellään ti 23.4. 8.00 – 17.00, to 9.5. 8.00 – 17.00 tai pe 10.5. 8.00 – 17.00

 

 

 

 

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1262506
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Business Director Mikko Tihinen: mikko.tihinen@hygga.com  / +358 40 827 2472