(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Manager
M-Files Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.1.2019

Vauhdittaaksemme nopeasti kasvavaa, asiakaslähtöistä organisaatiotamme, etsimme nyt Tampereelle tai Espooseen

Customer Success Manageria 

Tässä tehtävässä muodostat luottamuksellisen suhteen asiakkaaseen. Varmistat, että asiakas saa M-Files-teknologian käytöstä välitöntä hyötyä, ja järjestelmän käytölle asetetut tavoitteet täyttyvät. Customer Success Manager on vastuussa asiakkaan pysyvyydestä ja lojaalisuudesta. Tehtävässä suoritat säännöllisiä asiakkuuden terveydentilan tarkistuksia varmistaaksesi, että asiakas on tyytyväinen M-Filesin tuotteeseen ja palveluihin. Toimit yhteistyössä koko M-Files-organisaation kanssa ja tuot aktiivisesti asiakkaan äänen ja palautteen organisaatioon. Osallistut tuotteen käyttöönottoon uudella asiakkaalla tarjoamalla työkaluja ja toimintatapoja loppukäyttäjien onnistuneen järjestelmän omaksumisen varmistamiseksi. Pidät asiakkaan ajan tasalla M-Filesin uusista ominaisuuksista ja käyttömahdollisuuksista, sekä M-Filesin tarjoamista vinkeistä, ohjeista ja muusta dokumentaatiosta. 

Tärkeimmät mittarit työssäsi ovat asiakastyytyväisyys, asiakkuuden kasvu ja pysyvyys. 

Odotamme, että sinulla on kokemusta IT-alalta ja pystyt keskustelemaan asiakkaan kanssa myös teknisistä asioista. Omaat hyvät neuvottelu-, vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot ja asiakaslähtöinen ajattelutapa on sinulle kaiken lähtökohta. Tässä tehtävässä toimit osana globaalia tiimiä, joten suomen kielen lisäksi hallitset englannin kielen suullisesti ja kirjallisesti.

Liiketoimintamme keskiössä ovat ihmiset ja tuemme työntekijöidemme kehittymistä monin tavoin. M-Filesilla pääset oppimaan uutta ja kehittämään itseäsi. Toimintaamme ohjaavat periaatteet - ylivoimainen osaaminen, saumaton yhteistyö, onnistumisen asenne ja kasvun vaaliminen - haastavat meitä oikeaan suuntaan ja meillä esimiehisyys on palvelulupaus työntekijöillemme. Etupakettimme on laaja, haluamme puitteiden olevan kunnossa ja kiinnitämme huomiota työn ja vapaa-ajan tasapainoon. Modernit teknologiat ovat olennainen osa työtämme. 

Kiinnostuitko? Kerro meille vapaamuotoisesti itsestäsi ja lähetä meille myös ansioluettelosi osoitteessa https://www.m-files.com/fi/careers . Kuulemme sinusta mielellämme pian, mutta viimeistään 17.2.2019 mennessä. Mikäli sinulla on kysyttävää tehtävästä, voit olla yhteydessä Tomi Saariseen (Head of Customer Success Management) puhelimitse 5.2. tai 7.2. klo 12-15 tai sähköpostitse tomi.saarinen@m-files.com.