(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Manager
M-Files Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.10.2018

Vauhdittaaksemme nopeasti kasvavaa, asiakaslähtöistä organisaatiotamme, etsimme nyt Tampereelle tai Espooseen

Customer Success Manageria 

Tässä tehtävässä muodostat luottamuksellisen suhteen asiakkaaseen. Varmistat, että asiakas saa M-Files-teknologian käytöstä välitöntä hyötyä, ja järjestelmän käytölle asetetut tavoitteet täyttyvät. Customer Success Manager on vastuussa asiakkaan pysyvyydestä ja lojaalisuudesta. Tehtävässä suoritat säännöllisiä asiakkuuden terveydentilan tarkistuksia varmistaaksesi, että asiakas on tyytyväinen M-Filesin tuotteeseen ja palveluihin. Toimit yhteistyössä koko M-Files-organisaation kanssa ja tuot aktiivisesti asiakkaan äänen ja palautteen organisaatioon. Osallistut tuotteen käyttöönottoon uudella asiakkaalla tarjoamalla työkaluja ja toimintatapoja loppukäyttäjien onnistuneen järjestelmän omaksumisen varmistamiseksi. Pidät asiakkaan ajan tasalla M-Filesin uusista ominaisuuksista ja käyttömahdollisuuksista, sekä M-Filesin tarjoamista vinkeistä, ohjeista ja muusta dokumentaatiosta. 

Tärkeimmät mittarit työssäsi ovat asiakastyytyväisyys, asiakkuuden kasvu ja pysyvyys. 

Odotamme sinulta

  • erinomaisia neuvottelu-, vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä, ongelmanratkaisutaitoja sekä asiakaslähtöistä ajattelutapaa
  • kykyä ymmärtää asiakkaiden liiketoimintaa ja neuvoa kuinka asiakas voi hyötyä M-Filesin ratkaisuista ja palveluista
  • kokemusta tiedonhallinnan ratkaisuista ja SaaS-liiketoiminnasta. M-Filesin tuntemus lasketaan eduksi.
  • vahvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Liiketoimintamme keskiössä ovat ihmiset ja tuemme työntekijöidemme kehittymistä monin tavoin. M-Filesilla pääset oppimaan uutta ja kehittämään itseäsi. Toimintaamme ohjaavat periaatteet - ylivoimainen osaaminen, saumaton yhteistyö, onnistumisen asenne ja kasvun vaaliminen - haastavat meitä oikeaan suuntaan ja meillä esimiehisyys on palvelulupaus työntekijöillemme. Etupakettimme on laaja, haluamme puitteiden olevan kunnossa ja kiinnitämme huomiota työn ja vapaa-ajan tasapainoon. Modernit teknologiat ovat olennainen osa työtämme.

Kiinnostuitko? Kerro meille vapaamuotoisesti itsestäsi ja lähetä meille myös ansioluettelosi osoitteessa https://www.m-files.com/fi/careers. Kuulemme sinusta mielellämme pian, mutta viimeistään 18.11.2018 mennessä. Tomi Saarinen, Head of Customer Success Management, kertoo lisää tehtävästä ja työskentelystä M-Filesilla (040 709 1583 tai tomi.saarinen@m-files.com).