(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Manager
Edita Publishing Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.2.2018

Haemme palvelukseemme oppimisen asiakasratkaisuista kiinnostunutta henkilöä

Customer Success Manager -tehtävään

Oletko digioppimisen kehitystä aktiivisesti seuraava asiantuntija, jonka intohimona on myydä ja rakentaa asiakkaille onnistuneita oppimisratkaisuja? Tarvitsemme sinua oppimis- ja sisältöratkaisujemme konsultoivaan myyntiin, toteutukseen ja liiketoimintamme kasvattamiseen.

Olet hakemamme henkilö, jos nautit työskentelystä asiakasrajapinnassa, ymmärrät asiakasorganisaatioiden haasteita osaamisen kehittämisessä, sisältöjen jakamisessa ja osaat rakentaa niiden pohjalta asiakkaitamme kiinnostavan palvelukokonaisuuden. Sinulla on pedagogista näkemystä ja ymmärrät oppimisen, viestinnän ja sosiaalisen median lainalaisuuksia ja teknologioita, joita sovellat myös myyntityössäsi. Olet tiimipelaaja, joka ei pelkää tarttua uusiin haasteisiin.

Tehtäviisi kuuluu

  • konsultoiva myynti- ja asiakastyö
  • myynnin raportointi ja kehittäminen
  • uusien asiakkaiden ja/tai liidien hankinta
  • oppimis- ja sisältöprojektien projektipäällikkönä ja toteuttajana toimiminen

Edellytämme sinulta

  • ratkaisumyynnin kokemusta
  • muutaman vuoden kokemusta digitaalisten oppimisratkaisujen toteuttamisesta ja/tai käytännön kokemusta oppimisympäristöjen (esim. Moodle, Optima, Claned) käytöstä joko opiskelijana, sisällönsuunnittelijana, hallinnoijana ja/tai verkkotutorina
  • soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • hyviä esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja
  • can-do-työasennetta 

Tarjoamme

  • näköalapaikan nopeasti kehittyvällä digioppimisen ja viestinnän alalla
  • mahdollisuuden kehittyä osana huippuasiantuntijoiden muodostamaa tiimiä
  • modernin työympäristön Helsingin Kalasatamassa
  • vakinaisen työpaikan
  • nopeasti kehittyvän kansainvälisen viestintäkonsernin edut

Lisätietoa tehtävästä antavat digitaalisten oppimisratkaisujen kehitysjohtaja Kalle Huhtala ja asiakkuus- ja viestintäjohtaja Tuula Wäyrynen:

  • Kalle Huhtala: ma 26.2. klo 13 - 15, puh. 040 860 2512
  • Tuula Wäyrynen: ti 27.2. klo 9 - 10.30, puh. 040 824 3459

Toimita hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen meille viimeistään 25.2.2018 oheisesta linkistä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.