Tietoa tehtävästä
Haluaisitko toimia SaaS-teknologiayrityksessä toimialojensa johtavien asiakkaiden parissa ja rakentaa kansainvälistä brändiä? Nautitko merkityksellisestä työstä asiakkaiden parissa ja haluat päästä vaikuttamaan omalla panoksellasi kasvavan yhtiön tulevaisuuteen?
Etsimme asiakasyrityksellemme Inclus Oy:lle Customer Success Manageria vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen vahvistamaan heidän asiakkuustiimiään. Inclus Oy tarjoaa mahdollisuuden liittyä ainutlaatuisen ja yhteiskunnallisesti merkittävän kasvuyrityksen rakentamiseen. Eilakaisla toimii rekrytointikumppanina ja sopimus solmitaan suoraan Inclus Oy:n kanssa.
Tehtävässä vastaat yhdessä tiimin kanssa asiakaskokemuksesta, asiakassuhteiden kehittämisestä ja palvelun laadusta. Arkesi koostuu riskien- ja jatkuvuudenhallintaan liittyvien ohjelmistoratkaisujen mukauttamisesta ja toimittamisesta asiakastarpeiden mukaisesti sekä erilaisten pilottien ja käyttöönottoprojektien läpiviennistä yhdessä asiakkaiden kanssa. Tehtävässä hallinnoit noin 20–30 asiakasta sisältävää asiakassalkkua itsenäisesti ja rutiininomaisesti. Opastat ja neuvot asiakkaitasi riskienhallinnan digitalisoinnissa ja teknologian käytössä arjessa, sekä järjestät käyttökoulutuksia. Asiantuntijuudellasi varmistat asiakastarpeen ja ratkaisun kohtaamisen. Pidät aktiivisesti yllä yhteyttä heihin ja pyrit tuomaan heille lisäarvoa toimintansa kehittämiseen. Panoksellasi luot Inclus Oy:n asiakkaille edellytykset onnistumisiin ja olet mukana rakentamassa uniikkia tuotetta yhteisen ymmärryksen rakentamiseksi. Osallistut myös aktiivisesti tuotteen, asiakkuustiimin ja toimintatapojen kehittämiseen. Työtehtävät voivat myös muotoutua tulevaisuudessa kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan.
Toivomme sinulta vankkaa kokemusta jo useamman vuoden ajalta asiakasrajapinnasta SaaS-ympäristössä ja näyttöjä menestyksekkäästä asiakastyöstä sekä asiakasprojektien menestyksekkäästä läpiviennistä. Työ edellyttää itsenäistä ja oma-aloitteista otetta laajan asiakasportfolion hallintaan koko asiakassuhteen elinkaaren ajalle. Eduksi katsomme myyntikokemuksen sekä näyttöjä asiakasarvon kasvattamisesta projekteissa. Kokemus yhteistyöstä ohjelmistokehitystiimin kanssa sekä projektinhallinta- tai konsultointiosaaminen ovat sinulle selkeitä etuja.
Etsimämme henkilö on kehitysmyönteinen, sinulla on mielenkiintoa ja kykyä kehittää toimintatapoja, jotka parantavat asiakastyytyväisyyttä ja tuloksia. Olet työskentelyotteeltasi täsmällinen ja pystyt hahmottamaan laajoja kokonaisuuksia. Vuorovaikutustaitosi suomeksi ja englanniksi ovat erinomaiset. Toivomme sinulla olevan kokemusta CRM-järjestelmistä ja lisäksi arvostamme, mutta emme edellytä, aiempaa riskienhallinnan kokemusta.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä mukaan nopeasti kasvavaan ja kunnianhimoiseen tiimiin, jossa osaaminen ja sitoutuminen ovat korkealla tasolla. Työyhteisö on nauravainen, lämminhenkinen sekä avoin ja Inclus Oy:llä saat työskennellä vapaasti ja joustavasti. Pääset työskentelemään kohti ainutlaatuista missiota mielenkiintoisten ja merkityksellisten asiakkaiden parissa ja osallistumaan projekteihin, jotka tekevät konkreettista eroa maailmassa. Asiakkainasi on useita merkittäviä kansainvälisiä organisaatioita, joten työsi jälki näkyy eri puolilla maailmaa. Sinulla on myös mahdollisuus lisäansioihin kvartaaleittain maksettavien bonusten kautta.
Saat olla erittäin itsenäinen toimija, mutta saat aina tarvittaessa tukea laajemmalta tiimiltä markkinoinnista, asiakkuusjohtajaan ja ohjelmistokehitystiimiin. Tämä rooli tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittää asiantuntijuuttasi muun muassa SaaS-liiketoiminnan, riskienhallinnan, datavetoisen päätöksenteon ja projektinhallinnan parissa. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua toiminnan kehittämiseen innovatiivisessa kasvuyrityksessä sekä kasvaa isompaan rooliin tulevaisuudessa. Työtä tehdään joustavasti hybridimallina Espoon Otaniemessä Agrid-kasvuyrityskeskuksessa. Aloitus tehtävässä on joustava, mutta sopimuksen mukaan mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä.
Tiedämme kuitenkin, että rekrytointi on kahden kauppa, joten lisätietoja tehtävästä, palkkauksesta ja hakuprosessista antaa Eilakaislan liiketoimintapäällikkö Julia Saunamäki, +358 50 513 5157 tai etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.
Tehtävään liittyvissä kysymyksissä tai mikäli hakemisessa on teknisiä ongelmia, olethan yhteydessä ilmoituksessa mainittuun yhteyshenkilöön.
Onnea työnhakuun!
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 20.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.