(Poistunut julkaisusta)

Customer Success Expert
Neosmart Health Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.8.2018

Tämä työpaikka on avoinna DigiTalentPro rekrytoivan koulutusohjelman kautta. Työsuhteeseen tähtäävässä ohjelmassa yhdistyy tehokas työssä oppiminen ja laadukas asiantuntijakoulutus Suomen parhailta kouluttajilta. Koulutusohjelman järjestävät työhallinto ja Saranen Consulting tiiviissä yhteistyössä rekrytoivien yritysten kanssa.

 

Neosmart Health Oy on ennaltaehkäisevään toimintaan keskittyvä yksityinen terveydenhuolto -ja teknologiayritys. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaista ja yksilöllistä terveydenhuoltopalveluja. Hyödynnämme monipuolisia ja kattavia mittauksia, hoitomuotoja sekä uusinta teknologiaa, jotka mahdollistavat tunnistamaan riskitekijöitä ja sitä kautta autamme ihmisiä pysymään terveinä. Toimistomme ja vastaanottomme sijaitsevat Helsingin kattojen yllä ydinkeskustassa Aleksanterinkadulla. Meillä on kasassa mahtava 15 hengen tiimi, joka kaipaa nyt lisävahvistuksia.

Nyt etsimme työyhteisöömme rekrytoivan koulutusohjelman kautta

 

Customer Success Expert

 

Haluatko kasvaa osaksi vahvasti kansainvälistyvää terveysteknologia yritystä ja olla mukana näköalapaikalle vaikuttamassa ennaltaehkäisevään terveydenhuoltoon? Onko erinomaisen asiakaskokemuksen luominen intohimosi? Pysyykö sinulla hymy huulilla haastavissakin tilanteissa ja olet valmis varmistumaan siitä, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen palvelukokemuksen?

Arvostamme sitä, että asenteesi asiakaspalvelua kohtaan on timanttinen. Ymmärrät, että positiivinen ja mieleenpainuva palvelukokemus syntyy odotusten ylittämisestä eikä niinkään niiden täyttämisestä. Kiinnostus terveysteknologioita ja terveydenhuoltoa kohtaan on ehdoton etu. Roolisi meillä ei ole kiveen hakattu. Pääset alussa tarttumaan toimeen huolehtimalla asiakasvastaanoton sujuvasta arjesta ja asiakkaiden neuvonnasta. Tarvittaessa pystyt palvelemaan myös englannin kielellä. Rooliasi voidaan kehittää oman innostuksesi ja osaamisesi mukaan, joten arvostammekin oma-aloitteisuutta ja vastuunottokykyä.

Haluamme kasvattaa sinusta timanttisen asiakaskokemuksen asiantuntijan tiimimme. Rekrytoivan koulutusohjelman kautta räätälöimme sinulle reilun 14 päivän koulutuskokonaisuuden, jonka avulla pääset kehittämään osaamistasi esim. asiakastyössä, palvelumuotoilussa ja healthtech alalla.

Rekrytointiohjelman jälkeen tavoitteenamme on rekrytoida sinut työsuhteeseen. Tarjoamme sinulle huolellisen perehdytyksen ja täyden tukemme. Rekrytointiohjelman koulutus- ja työssäoppimisjakso alkaa joustavasti heti kun olemme löytäneet toisemme.

 

Kiinnostuitko? Toimi nopeasti ja hae heti!

Hakuaika päättyy 23.9.2018. Jätä hakemus heti, niin voimme edetä kanssasi jo nopeammin.

1. Täytä Työhallinnon koulutushakemus: www.te-palvelut.fi/koulutushaku (koulutusnumero 679935).

2. Täytä Saranen Consultingin CV/osaamisprofiili tästä linkistä. Kerro itsestäsi ja osaamisestasi! Tämä profiili toimii käyntikorttinasi Neosmart Healthille.

 

Kysy lisää: Tiina Mäkinen, Saranen Consulting, 040 762 9644, tiina.makinen@saranen.fi

Tommi Ohtonen, Saranen Consulting, 050 477 8959, tommi.ohtonen@saranen.fi  

 

Koulutamme uudet osaajat yhteistyössä Saranen Consultingin, Uudenmaan ELY-keskuksen ja Uudenmaan TE-palveluiden kanssa. Voidaksesi aloittaa rekrytoivassa koulutusohjelmassa, sinun tulee olla työttömänä työnhakijana, työttömyysuhan alaisena tai koulutustasi vastaamattomissa tehtävissä. Ohjelman ajalle solmimme kanssasi 5 kuukauden mittaisen koulutussopimuksen. Koulutuksen ajalta voit saada sitä ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea, johon olet työttömänä oikeutettu, sekä kulukorvausta.

 

[Avainsanat: terveydenhuolto, terveysteknologia, asiakaspalvelu, asiakaskokemus]