Customer Success Agent, OGOship, Helsinki/Tampere
Academic Work

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 30.4.2021
Nautitko kokonaisvaltaisista asiakaspalvelutehtävistä ja haluatko aina tarjota asiakkaalle parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen? Haluatko olla mahdollistamassa verkkokauppojen entistäkin sujuvampaa, nopeampaa ja kustannustehokkaampaa toimintaa? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme henkilö. Haemme vakituista Customer Success Agenttia OGOshipille vastaamaan B2B-asiakkaiden ensiluokkaisesta palvelusta sekä asiakkuuksien kokonaisvaltaisesta hallinnasta. Aloitus tehtävässä on jo toukokuun aikana, joten laitathan hakemuksesi pian, etenemme hakuprosessissa nopeasti!
KUVAUS
Tässä tehtävässä pääset ottamaan vastuuta uuden asiakkaan onboardingista sopimuksen allekirjoituksesta aina siihen asti, kun tavarat lähtevät varastolta. Lisäksi huolehdit oman asiakkuutesi kokonaisvaltaisesta hoidosta. Kaikki asiakaskommunikaatio tapahtuu virtuaalisesti videopuheluiden ja viestittelyjen kautta, joten pääset kehittämään myös IT-taitojasi. Työssäsi tärkein työkalu on OGOshipin tilaustenhallintajärjestelmä myOGO. Voit tutustua lisää myOGO -sovellukseen täältä.Työsi tukena sinulla pieni, mutta sitäkin tiiviimpi ammattitaitoinen tiimi. Työkielenäsi on pääasiassa englanti.

Tarjoamme


* Vakituisen, kokoaikaisen työn liukuvalla työajalla sekä etätyömahdollisuudella
* Monipuoliset ja vaihtelevat työtehtävät
* Hyvät etenemismahdollisuudet kansainvälisen yrityksen sisällä erilaisiin tehtäviin
* Mukavan ja ammattitaitoisen tiimin kehittymisesi tueksi
* Kasvavan ja kehittyvän työyhteisön, jossa panostetaan henkilöstön viihtyvyyteen ja hyvinvointiin

TYÖNKUVA
Työtehtäväsi ydin on vastata uuden asiakkaasi onboardingista sekä asiakkuuden kokonaisvaltaisen hallinnasta sisältäen esimerkiksi seuraavia tehtäviä:
* MyOGO -sovelluksen demonstraatio ja kouluttaminen asiakkaalle
* Pakkaus- ja logististen menetelmien esittely asiakkaalle
* Asiakkaan tukena toimiminen ja auttaminen mahdollisissa sovelluksen kanssa ilmenevissä ongelmatilanteissa
* Yhteistyö eri sidosryhmien kanssa
ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä vähintään 3 vuoden ajalta
* Vahvat IT-taidot esimerkiksi G-Suiten ja Slack-alustan käytöstä. Eduksi katsotaan mikäli sinulla on ymmärrystä järjestelmäintegraatioista.
* Sujuva suomen ja englannin kielen taito


Lisäksi eduksi katsomme ruotsin kielen osaamisen sekä aikaisemman kokemuksen B2B asiakaspalvelusta, verkkokauppatoiminnasta sekä varastotyöstä.

Työntekijänä olet:


* Asiakaspalveluhenkinen ja sosiaalinen
* Itseohjautuva sekä oma-aloitteinen
* Kehittymishaluinen ja halu oppia uutta
* Varustettu hyvällä kokonaisuuksien hallinnalla sekä ongelmanratkaisutaidoilla


Muuta tietoa


* Aloitus: Mahdollisimman pian toukokuun aikana
* Kesto: Toistaiseksi voimassa oleva sopimus
* Sijainti: Toimistot Helsingin Pasilassa uudessa Triplassa ja Tampereella rautatieaseman vieressä sekä mahdollisuus osittaiseen etätyöhön.
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä OGOshipin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
OGOship on 3PL-yritys, jonka erityisosaamista on verkkokauppa. Missiomme on varmistaa, että verkkokaupat pystyvät toimittamaan tuotteensa nopeasti ja kustannustehokkaasti, minne tahansa maailmassa.
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1450818
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki