Etsimme nyt Pauligin After Sales-organisaatioomme Helsinkiin sanavalmista ja luontaista asiakaspalvelijaa hoitamaan kontakteja puhelimitse ja sähköpostitse. Toivomme, että olet myös ehtinyt kerryttää aiempaa kokemusta B to B -asiakaspalvelusta ja haluat jatkuvasti kehittyä työssäsi.
Customer Service
Tehtäviisi kuuluvat asiakasyhteydenottojen vastaanotto puhelimitse ja sähköpostilla sekä tilausten ja huoltotöiden kirjaaminen toiminnanohjausjärjestelmä SAP:iin. Lisäksi tehtäviisi kuuluu reklamaatioiden vastaanotto ja kirjaaminen sekä asiakastietojen päivittäminen järjestelmään. Työ tapahtuu palveluaikoinamme arkisin klo 8-16. Työ on vakituinen ja toivomme, että voit aloittaa tehtävässä elokuun 2022 aikana.
Mitä toivomme sinulta:
Mitä tarjoamme sinulle:
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Customer Service Manager Hanna Tuomiselta sähköpostitse hanna.tuominen@paulig.com tai puhelimitse to 16.6. klo 15-16 , pe 17.6. klo 11-12 ja ke 29.6 klo 14-15 p. 040 535 1751.
Jos kiinnostuit ja olet etsimämme henkilö, lähetäthän meille ansioluettelosi, hakemuksesi ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.6.2022 mennessä alla olevan linkin kautta.
Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: kahvia ja kylmiä juomia, Tex Mex- ja snacks -tuotteita, mausteita sekä kasvipohjaisia vaihtoehtoja. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green, Poco Loco ja Liven. Vuonna 2021 Pauligin liikevaihto oli 966 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on 2 400 työntekijää 14 eri maassa. He kaikki panostavat lupaukseen ”For a life full of flavour”.