Customer Service & Support
DEFA Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 18.11.2021

Maailma tarvitsee kestäviä energiaratkaisuja, ja me tarvitsemme sinua kehittämään niitä kanssamme! DEFA on norjalainen teknologia- ja tuotantoyhtiö, joka auttaa kaupunkeja, yrityksiä ja yksityishenkilöitä käyttämään energiaa älykkäämmin. Tällä hetkellä meillä on 400 työntekijää kolmella mantereella. Kehitämme ja myymme yhdessä innovatiivisia energiaratkaisuja, jotka ovat yksi maailman tärkeimmistä painopistealueista tulevina vuosina. Avain DEFA:n menestykseen on innostava ja kannustava työympäristö, joka sekä luo, että antaa energiaa. Työntekijänä olet aktiivisesti mukana yrityksen kehittämisessä, ja sinulla on monia mahdollisuuksia kehittyä ammatillisesti. Oletko valmis uusiin haasteisiin? Liity kanssamme jännittävään tulevaisuuteen. Lue lisää yrityksestä osoitteesta https://www.defa.com/fi/

Kiinnostaako sinua älykkäät tulevaisuuden energiaratkaisut, teknologiat ja teknisten ongelmien ratkaiseminen? Mikäli kyllä, ole hyvä ja jatka lukemista, sillä meillä saattaa olla sinua kiinnostava tehtävä avoinna!

Rekrytoimme nyt suoraan DEFA:lle vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen pääasiassa sisäisestä in-house myynnistä ja tilausten hallinnasta vastaavaa henkilöä CUSTOMER SERVICE & SUPPORT- rooliin!

Kyseisessä tehtävässä vastaat ennen kaikkea päivittäisistä myynnin operaatioista mm. asiakastiedusteluihin vastaamisesta ja asiakkaiden ajan tasalla pitämisestä sekä tilausten kirjaamisesta- ja seuraamisesta järjestelmässä. Roolissa olet lisäksi eritysvastuussa uusien asiakkaiden pilvipalveluiden perustamisesta ja ylläpidosta osana myyntiprojekteja sekä vastaat loppukäyttäjien asiakastuesta mahdollisissa ongelmatilanteissa. Kyseessä onkin hybridirooli, jossa pääset tekemään niin myynnintukeen kuin tekniseen asiakastukeen liittyviä tehtäviä.

Mitä tehtävässä onnistuminen edellyttää?

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa, esimerkiksi tradenomi tai muu kaupan alan tutkinto, myös sähköalan koulutuksesta on tehtävässä selvää etua. Tärkeintä on kuitenkin aikaisempi kokemus asiakaspalvelusta ja tilausten käsittelystä sekä aito kiinnostus alan teknologioita kohtaan. Olet järjestelmällinen, analyyttinen, nautit ongelmanratkaisusta ja kykenet toimimaan myös kiireen keskellä. Sinulla on vahva IT-osaaminen ja erinomaiset kirjalliset sekä suulliset vuorovaikutustaidot suomeksi ja englanniksi. Kokemuksen Microsoft AX -ohjelmistosta tai sähköautojen latausjärjestelmistä katsomme eduksesi.

Mitä tarjoamme?

Saat mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä ammatillisesti tulevaisuusorientoituneessa yrityksessä, joka tarjoaa hyvät etenemismahdollisuudet. Lisäksi saat mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävänkuvan, jossa päivät eivät ole samanlaisia. Palkkaus on tehtävään nähden erittäin kilpailukykyinen ja työaika on arkipäivisin normaaleiden toimistotyöaikojen puitteissa. Työntekopaikka sijaitsee Vantaalla.

Mikäli kiinnostuit, ole hyvä ja hae oheisen hakulinkin kautta viimeistään 6.12.2021 mennessä. Tehtävä täytetään heti oikean henkilön löydyttyä, joten älä turhaan odottele! Muista liittää hakemukseen CV:si. Lisätietoja tehtävästä saat tarvittaessa Adeccon HR-konsultti Ilja Kuhmoselta numerosta 040 131 9139 tai sähköpostitse osoitteesta ilja.kuhmonen@adecco.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1526754
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 6.12.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Ilja Kuhmonen (ilja.kuhmonen (a) adecco.fi)
  • Puhelin: +358401319139
  • Sijainti: Vantaa, Espoo, Helsinki, Vantaa