Customer Service Specialist
Haemme nyt monipuoliseen tehtävään asiakaspalvelun ammattilaista
Customer Service Specialist
Tärkein tehtäväsi on huolehtia asiakaspalvelun myyntiprosessin laadukkaasta ja tehokkaasta läpimenosta. Kuulut asiakaspalvelutiimiin, jossa työtehtäviisi kuuluvat mm. tarjousten laatiminen toiminnanohjausjärjestelmässämme, tilauksista, toimituksista ja laskutuksesta huolehtiminen ja lähetysten seuraaminen. Keskeistä työssäsi on yhteydenpito ulkomailla oleviin asiakkaisiimme, toimittajiimme ja sisäisiin sidosryhmiimme.
Tehtävä sopii sinulle, jos useatkin samanaikaiset projektit pysyvät käsissäsi. Työ vaatii priorisointi- ja organisointikykyä sekä järjestelmällisyyttä. Viet aloitetut asiat laadukkaasti loppuun asti ja varmistat asiakkaiden tyytyväisyyden pitämällä huolen tarjousten, tilausten ja toimitusten oikea-aikaisuudesta ja laadusta. Ymmärrät asiakaspalvelun merkityksen yrityksen menestyksen kannalta ja toimit luontevasti yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa. Palvelualttius ja joustavuus näkyy kaikessa tekemisessäsi.
Toivomme, että sinulla on kaupallista ja/tai teknistä koulutusta ja työkokemusta myynnin tehtävistä. Sujuva englannin kielen taito on välttämätön kansainvälisten asiakkuuksiemme vuoksi.
Tarjoamme sinulle
itsenäisen ja monipuolisen toimenkuvan ja vakaan työpaikan hyvin hoidetussa ja menestyvässä kansainvälisessä yrityksessä
miellyttävän työyhteisön, jossa panostetaan henkilöstön hyvinvointiin ja koulutukseen
mahdollisuuden kehittää myyntiä sekä tilaus-toimitusprosessia
Kiinnostuitko? Onko tämä sinun seuraava urasiirtosi?
Lisätietoja työtehtävästä ja rekrytointiprosessista antaa suorahakukonsultti Jouni Saarinen puhelimitse 040 776 9895.