Oletko positiivinen ja energinen tiimipelaaja? Nautitko ihmisten auttamisesta ja vauhdikkaasta työympäristöstä? Jos vastasit kyllä, voit olla hakemamme Customer Service Specialist.
Santanderin asiakaspalvelussa autat asiakkaitamme rahoituspalveluidemme parissa puhelimitse, sähköpostilla sekä verkkopalvelussa. Olet oma-aloitteinen ja tehokas tiimipelaaja, joka pystyy tekemään myös itsenäisiä päätöksiä. Sinulla on hyvät asiakaspalvelutaidot ja halu ylittää asiakkaiden odotukset. Osaat kuunnella asiakasta ja tarjota hänelle aina parhaiten sopivan ratkaisun. Ymmärrät myynnin merkityksen asiakaspalvelussa ja sitoudut yhteisiin tavoitteisiin. Sopeudut nopeasti muuttuviin tilanteisiin, etkä pelkää rutiineja. Haluat osaltasi vahvistaa yrityskulttuuriamme, jonka ydin on yksilöllinen ja reilu asiakaspalvelu. Aikaisempi kokemus asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksesi.
Meillä pääset kehittymään asiakaspalvelun ammattilaisena innostavassa ja kansainvälisessä ympäristössä. Monipuolisessa tehtävässä pääset näyttämään taitosi ja haastamaan itseäsi. Meillä on positiivinen tekemisen meininki ilman turhaa pönötystä ja teemme töitä unohtamatta pilkettä silmäkulmassa. Kyseessä on vuoden pituinen määräaikainen tehtävä. Palkkaus on Rahoitusalan työehtosopimuksen mukainen.
Lisätietoja tehtävästä antaa Otto Peltonen 4.5 ja 10.5 klo 14-16 numerossa 050 324 3555. Tehtävä alkaa joustavasti sopivan henkilön löydyttyä, ja käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Toimithan siis nopeasti.
We are a Nordic bank with more than 1,400 colleagues in Sweden, Norway, Denmark and Finland, and proud to be part of Banco Santander, one of the largest banks in the world with a solid history going back more than 160 years.
Our purpose is to help people and businesses prosper and we aim to be the best retail and commercial bank, earning the lasting loyalty of our people, customers, shareholders and communities - through simple, personal and fair banking.
In our organization we foster and value an engaged, challenging and passionate environment that provides opportunities for personal and professional growth. We operate in an ever changing environment, and believe the key to success is innovative involvement, a playful approach to active learning and continuous improvement in our daily work.
We are firmly committed to being a responsible bank in the way we operate, our culture, caring for our environment and giving back to society. Banco Santander is recognized as the most sustainable bank in the world following the publication of the Dow Jones Sustainability Index (DJSI) for 2019.
Read more about responsible banking on our global webpages.
Santander Consumer Bank is one of the largest Nordic banks providing loans and credits, credit cards, deposits and insurance to private customers.
To learn more about Santander in the Nordics, please visit our local webpages
https://www.santanderconsumer.no/
https://www.santanderconsumer.se/om-oss/
https://santanderconsumer.dk/om-os/
https://www.santanderconsumer.fi/