Oletko kiinnostunut tietoteknisten ongelmien ratkomisesta ja nautit asiakaspalvelusta? Haluatko työskennellä osana rentoa ja asiantuntevaa tiimiä? Mikäli tämä osui ja upposi, saatat olla etsimämme henkilö!
Etsimme sinua
Me Clevryllä etsimme yhteistyökumppanillemme Elisa Oyj:lle Customer Service Specialisteja useille eri paikkakunnille; Tampere, Joensuu, Kokkola ja Vaasa. Tehtävä on vakituinen ja työtunteja on tarjolla 30–37,5 h viikossa. Tehtävä soveltuu myös opiskelijalle, kunhan pystyt tekemään minimissään 18–20 h/vko. Työ alkaa maaliskuun alussa ja työllistyt asiakasyritykselle Clevryn kautta.
Mistä tässä tehtävässä on kyse?
Customer Service Specialistina olet eturivissä luomassa erinomaisia asiakaskokemuksia Elisan henkilöasiakkaille. Työssäsi vastaanotat asiakkaiden yhteydenottoja puhelimitse ja palvelet heitä erilaisissa tilanteissa eri palvelukanavia käyttäen. Roolissasi autat asiakkaita heidän arkipäiväisissä tietoteknisissä pulmissa. Sinun ei tarvitse olla guru tietoteknisissä asioissa, vaan kiinnostus teknisiin laitteisiin riittää. Tärkeintä meille on, että vuorovaikutustaitosi ja asenteesi uuden oppimiseen ovat kohdillaan.
Työpolkusi Elisalla alkaa Customer Service Specialistin tehtävästä ja koulutusten myötä voit kasvaa käytönvarmistuksen palveluasiantuntijaksi tai Omaguru-asiantuntijaksi. Mihin tehtävään lopulta päädytkään, olet osana luomassa erinomaisia asiakaskokemuksia Elisan henkilöasiakkaille. Omaguru-asiantuntijana ratkot asiakkaan päässä ilmeneviä ongelmia. Omaguruna opastat ja neuvot asiakkaita laitteisiin ja palveluihin liittyvissä tietoteknisissä kysymyksissä, autat älypuhelimien ja tablettien käyttöönotossa, opastat tietoturva-asioissa, asennat ohjelmistoja ja sovelluksia sekä teet vianselvitys- ja korjaustehtäviä. Käytönvarmistuksen puolella varmistat, että Elisan osuus sopimuksesta ja ostetuista palveluista toimii.
Työtä tehdään Elisan toimitiloissa tai etätoimistolta käsin. Alun perehdytysjakson ajan, toivomme, että pystyt käymään paikan päällä ja sitoutumaan täysiin tunteihin. Customer Service Specialistin roolissa työajat sijoittuvat pääosin arkipäiville ma-pe klo 8–18 välille. Työpolkusi edetessä uusiin rooleihin, työajat tulevat sijoittumaan arkipäiville klo 6.45–23.15 tai 7.45–21.15. Viikonloppuvuoroja tulee noin kaksi kertaa kuussa. Tehtävästä maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista palkkaa.
Tehtävään valitulta henkilöltä tullaan tarkastamaan luottotiedot ja tehdään turvallisuusselvitys sekä huumausainetesti.
Elisa Oyj
Elisa Oyj on suomalainen tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden markkinajohtaja. Elisan missio on tuoda digitalisaatiolla ratkaisuja, jotka ovat tärkeitä ihmisille ja yhteiskunnan kestävälle kehitykselle. Innostus hyödyntää uutta tekniikkaa ja työtapoja on kulkenut mukana lähes 140-vuotisella taipaleellamme. Tänään me elisalaiset palvelemme yli 2,8 miljoonaa asiakastamme Suomessa ja Virossa sekä kansainvälisesti, ja työskentelemme joka päivä määrätietoisesti asiakaskokemuksen ja laadun kehittämiseksi.
Elisalla kuljet digitalisaation etujoukoissa ja pääset seuraamaan, kuinka uudet digitaaliset palvelut syntyvät. Elisalla ei pysytä paikoillaan. Toimiala muuttuu ja kehittyy jatkuvasti, ja me haluamme pysyä kehityksen kärjessä. Meillä satsataan hyvään johtamiseen: esihenkilöitä valmennetaan jatkuvasti ja henkilöstötutkimuksemme kertovat myös, että työntekijämme arvostavat esihenkilöitään. Tutustu paremmin Elisaan työnantajana oheisen linkin kautta: https://corporate.elisa.fi/rekrytointi/tutustu_meihin/syyta-tulla-elisalle-toihin/
Pääasialliset tehtävät
Toivomme sinulta
Tarjoamme sinulle
Innostuitko? Hae tehtävään heti!
Mikäli tunnistit itsesi yllä mainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme jo hakuajan sisällä potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 13.2.2022, mutta nopeus on valttia! Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Manager Sonja Lindh (sonja.lindh@clevry.com)
Huomioittehan, ettemme voi tietosuojasyistä ottaa hakemuksia vastaan mailitse, ja hoidamme asiakasyrityksen puolesta kaikki tiedustelut työpaikkaan liittyen. Tehtävään valitulle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.
Lisätietoa rekrytointiprosessistamme
Me Clevryllä uskomme siihen, että työntekijän menestyksen tehtävässä ratkaisevat kovia taitoja paremmin pehmeät taidot ja halu kehittyä. Tämän vuoksi rekrytointiprosessiimme kuuluu psykometriset arvioinnit, jotka kartoittavat roolissa tarvittavia pehmeitä taitojasi sekä kognitiivisia kykyjäsi. Kartoittamalla työn kannalta kriittisiä pehmeitä taitoja, voimme auttaa työnhakijoita tunnistamaan ja sanoittamaan omia vahvuuksiaan paremmin sekä työllistymään helpommin ja nopeammin.
Meidän kauttamme hakiessasi saat myös itsellesi myöhempää käyttöä varten henkilökohtaisen palauteraportin, joka perustuu tekemääsi persoonallisuusarviointiin. Hakuprosessiimme kuuluu myös haastattelu sekä Clevryllä että asiakasyrityksessä, joten rekrytoinnin edetessä pääset tutustumaan vielä paremmin meihin molempiin.
Lisätietoa Clevrystä
Yli 30 vuoden ajan me olemme olleet muuttamassa työelämää pehmeitä taitoja korostavaan suuntaan rekrytointien, henkilöarviointien ja liikkeenjohdon konsultoinnin avulla. Me toimimme globaalisti Pohjois-Amerikasta Singaporeen erilaisten asiakkaiden, konsulttien ja kandidaattien kanssa, ja meidän pääkonttorimme sijaitsevat Helsingissä, Tukholmassa ja Brightonissa. Me tarjoamme palvelukseenne yli 150 pehmeiden taitojen tunnistamiseen sertifioitua rekrytoijaa, psykologia ja asiantuntijaa. Me rakennamme parempaa työelämää yhdistämällä toisilleen sopivimmat työnhakijat ja työnantajat keskenään!