Customer Service Specialist
Poolia Suomi Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 15.2.2021

Vakavarainen ja vahvassa kasvussa oleva asiakkaamme Swedbank hakee nyt kauttamme tiimiinsä kahta kokenutta Customer Service Specialistia Maksuliikennetiimiin.


Etsimme kahta maksuliikenteen ja asiakaspalvelun ammattilaista vakituisiin rooleihin. Toinen rooleista on asiantuntija tehtävä ja toinen tulisi olemaan Manager-tason rooli.

Työtehtävät

Tulet työssäsi hoitamaan yritysasiakkaiden maksuliikenteeseen liittyvää asiakaspalvelua ja tukea. Tehtävään sisältyy myös asiakkaiden tilien avauksia, käyttäjien muutoksia sekä palvelujen liittämisiä. Asiakaspalvelu tapahtuu pääasiallisesti sähköpostin ja puhelimen välityksellä.

Lisäksi hoidat takausten liikkeeseenlaskua sekä muita hallinnollisia prosesseja ja olet mukana asiakasneuvotteluissa, tarjouksien laatimisessa sekä pankkialan maksuliikenne yhteistyössä (Manager).

Mitä toivomme

Toivomme sinulta kaupallista koulutustaustaa sekä ennen kaikkea vahvaa kokemusta maksuliikenteen parista, B2B asiakaspalvelusta ja/tai palvelutyöstä. Lisäksi toivomme, että erilaiset maksuliikennejärjestelmät ovat sinulle tuttua. Pankkitermistö tai kokemus rahoitusalalta on etu, mutta ei välttämättömyys. Kykenet ilmaisemaan itseäsi sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi niin kasvokkain kuin erilaisin viestintävälinein.  Ruotsin kielen osaaminen on sinulle eduksi.

Arvostamme em. osaamisia ja kokemuksia, mutta palveluhenkinen ja positiivinen asenteesi laaja-alaiseen työskentelyyn ja yritysasiakkaitten asiakasneuvontaan ja -palveluun on vähintään yhtä tärkeätä menestymisesi kannalta. Oleellista on myös hyvät ongelmanratkaisukyvyt sekä aito kiinnostus pankkitoimintaa kohtaan. Olethan myös omatoiminen, vastuullinen ja hyvä tiimitekijä, sillä pienehkössä organisaatiossa (n. 40 hlöä) toimiminen edellyttää kykyä laaja-alaiseen työskentelyyn ja joustavuutta työtehtävien suhteen.

Edut

Kasvavana ja vakavaraisena sekä arvostettuna yrityksenä Swedbank tarjoaa sinulle näköalapaikan kansainvälisen pankin toimintaan. Lisäksi tarjolla on monipuolinen ja mielenkiintoinen tehtävänkenttä sekä mahdollisuus henkilökohtaiseen kasvuun ja kehittymiseen niin Suomessa kuin ulkomailla. Viihtyisät toimitilat sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin ydinkeskustassa.

Lisätiedot

Mikäli tehtävä herätti sinussa kiinnostusta, suosittelemme hakemaan paikkaa / paikkoja mahdollisimman pikaisesti. Hakuprosessi käynnistetään heti ja tehtävä(t) täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Sanna Majava
+358 20 7290 838
sanna@poolia.fi


Annastiina Korpi
+358 20 7290 835
annastiina@poolia.fi

Swedbank Ab

Swedbank established its branch office in Helsinki in 2005. We serve selected clients by providing strategic advice, tailored solutions and a broad range of financial services. We work with full focus on our clients and combine a strong local commitment with a Nordic organisation and strategic partnerships with global reach to support our clients’ needs.

Siirry yrityksen kotisivuille

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot