Customer Service Specialist
WorkPower Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2020

NREP on yrittäjähenkinen, voimakkaasti kasvava ja Pohjoismaiden johtava modernien vuokra-asuntojen kehittäjä. Tavoitteena on moninkertaistaa asuntojen lukumäärä ja olla johtava asumisratkaisujen tuottaja, jonka ympäristöystävällisyys, palvelu ja asuntojen laatu ovat täysin omassa luokassaan. Asuntohankkeet keskittyvät ensisijaisesti Pohjoismaiden pääkaupunkien läheisyyteen ja uskomme vahvasti, että asunnon vuokraus digitaalisissa kanavissa yleistyy. Tule mukaan lanseeraamaan täysin uutta asumisen brändiä ja palvelukokemusta kanssamme. Tutustu yritykseen ja Suomen tiimiin paremmin www.nrep.com sekä vuokrattaviin kohteisiin www.juliliving.com

Etsimme nyt asiakkaallemme NREP:lle toista Customer Service Specialistia liiketoiminnan kasvun tueksi. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta asumisesta tai vuokrauksesta, mutta toivomme sinulta myyntihenkisyyttä, synnynnäistä paloa asiakaspalveluun ja pelkäämätöntä asennetta uusia haasteita kohti. Toimit asiakaspalvelun ja vuokrauksen tiimissä huolehtien asiakastyytyväisyydestä ja vuokraustavoitteiden toteutumisesta. Työllistyt Suomen Living Operations -tiimiin vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Esimerkkejä työtehtävistä:

  • Vastaat vuokrasopimuksien laatimisesta, vuokrausneuvotteluista sekä asuntonäytöistä
  • Toimit asiakkaiden kontaktihenkilönä; autat asiakkaita sekä muita sidosryhmiä vastailemalla yhteydenottoihin
  • Avustat hallinnollisissa tehtävissä kuten vuokrarästien seurannassa
  • Autat luomaan uusia toimintatapoja ja prosesseja kasvavan vuokraustiimin toiminnan tehostamiseksi
  • Avustat viestinnällisissä ja markkinoinnillisissa tehtävissä niin olemassa olevien kuin uusien asiakkaiden suuntaan
  • Osallistut asuntojen hinnoitteluun ja uusien suunnitteilla olevien hankkeiden kaupalliseen valmisteluun

Menestyäksesi tehtävässä toivomme sinulta:

  • Asiakaspalvelu- ja myyntihenkisyyttä; olet valmis näkemään vaivaa asiakkaan kokemuksen onnistumiseksi
  • Kunnianhimoisuutta sekä innostuneisuutta
  • Olet analyyttinen ja haluat ottaa vastuuta
  • Itsenäistä työotetta, jonka lisäksi olet luotettava tiimipelaaja
  • Paineensietokykyä; vaikeissakin tilanteissa pysyt positiivisena ja etsit ratkaisuja
  • Hyviä IT-taitoja ja kykyä omaksua digitaaliset ratkaisut sekä digiviestintäkanavien käytön nopeasti
  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta
  • Sujuvaa englannin ja suomen kielen taitoa
  • Asuntomarkkinoiden ja vuokra-asumisen tuntemus katsotaan eduksi

NREP tarjoaa mahdollisuuden nähdä kiinteistömaailmaa laaja-alaisesti ja olla mukana rakentamassa uutta Pohjoismaiden halutuinta ja houkuttelevinta asumisen brändiä. NREP on dynaaminen ja matalahierarkinen työympäristöä, jossa pääset kehittämään osaamistasi ja ottamaan vastuuta. Kehittymisesi tukena on motivoitunut ja ammattitaitoinen tiimi.

Hakuprosessi:

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 27.10. mennessä WorkPowerin kotisivujen kautta. Kerro meille osaamisestasi ja miksi juuri sinä olisit hakemamme henkilö. Merkitsethän myös suosittelijasi yhteystiedot. Aloitamme hakemusten käsittelyn sekä hakijoiden etähaastattelut jo hakuaikana, joten toimithan ripeästi.

Kyseessä on rekrytointitoimeksianto, joten asiakkaamme pyynnöstä toivommekin, että hakemukset lähetetään WorkPowerin verkkosivujen kautta ja käännyt puoleemme, mikäli sinulla on kysyttävää tehtävään liittyen. Tehtävään valittu henkilö työllistyy suoraan asiakasyrityksellemme. Aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Heräsikö sinulla kysyttävää?

Lisätietoja tehtävästä antaa HR-konsultti Heta Rohkimainen, heta.rohkimainen@workpower.fi/040 630 8101 (yhteydenotot arkisin klo 10-11.30)

Avainsanat: asiakaspalvelu, myynti, vuokraus, customer service specialist

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot