(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Specialist
Nets Denmark A/S, Finnish Branch

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.9.2019

Etsimme Customer Service Specialistia Kauppiaspalvelut -tiimiin Netsille. Tiimi tarjoaa tukea ja palveluita asiakkaille, pankeille ja muille kumppaneille, niin ruotsiksi, suomeksi kuin englanniksikin. Panostamme tehokkaaseen ja ennen kaikkea laadukkaaseen palveluun. Euroopan maksuratkaisujen ykkösenä, rakennamme yhdessä tulevaisuutta ja meillä pääset mukaan innostavalle kasvumatkalle! Helpotamme maksuratkaisuja - näemme työmme kasvun ja kehityksen mahdollistajana, niin bisnekselle kuin yhteiskunnallekin.

Etsimme nyt tavoitteellista asiakaspalvelun ammattilaista tiimiimme monipuolisiin tehtäviin Helsingin toimistollemme. Pääset mukaan dynaamiseen tiimiin, jossa työtehtäviisi kuuluvat yritysasiakkaille tarjottavien palveluiden hakemuskäsittelyyn liittyvät tehtävät.

Vastuullasi on:

• Vastuullasi on uusien hakemusten käsittely määriteltyjen riski- ja compliance sääntöjä noudattaen.

• Olemassa olevien sopimusten hallinta

• Jatkuva prosessien kehittäminen sekä työskentelytapojen tai prosessikuvausten luominen ja päivittäminen

• Erilaisiin projekteihin ja kehitysideointiin osallistuminen

• Raportointi

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan työnkuvan, sekä mahdollisuuden osaamisesi ja ammattitaitosi hyödyntämiseen jokapäiväisessä työssäsi.

Ammatillinen osaamisesi ja kokemuksesi yhdessä muodostavat pitkälti pätevyytesi, mutta asenteesi ja persoonasi ovat myös onnistumisesi avaimia. Toivomme, että olet kunnianhimoinen päivittäisessä työssäsi, ja valmiina puskemaan sekä itsesi, että liiketoiminnan kehitystä askeleen eteenpäin.

Toiveemme tulevan työkaverimme osaamisesta ja kokemuksesta:

• Soveltuva koulutus (esimerkiksi alempi korkeakoulututkinto)

• Kokemus rahoitusalalta tai maksujen välitykseen liittyvistä tehtävistä katsotaan eduksi

• Erinomaiset kommunikointi- ja vuorovaikutustaidot niin suomeksi kuin englanniksikin. Odotamme, että kirjallinen ruotsin kielen taitosi on riittävällä tasolla, koska tiimissämme palvellaan Suomen ja Ruotsin markkinan kauppiaita.

• Asiakaslähtöinen, joustava ja positiivinen asenne työhön

• Priorisointi-, organisointi sekä ongelmanratkaisutaidot

Sinua odottaa

vuoden määräaikainen ja kokoaikainen työ tehtävä. Työsuhde solmitaan Netsin kanssa. Mukavien työkavereiden lisäksi ympäristö, jossa pääset osallistumaan toiminnan kehitykseen ja oppimaan uutta. Tässä tehtävässä pääset mukaan osaksi isoa kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota. Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan lisäksi kattavan perehdytyksen, tiimin tuen ja ympäristön, jossa arvostetaan ja luotetaan työntekijöihin.

Arvostamme innovatiivisuuttasi, näkemyksiäsi ja ideoitasi! Toivomme sinun jättävän hakemuksen mahdollisimman pian. Varmista paikkasi nopeasti, sillä haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävä on vuoden määräaikainen.

Laita hakemus ja vakuuta meidät! Hakemuksesi pääset lähettämään oheisen linkin kautta. Haethan heti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla! Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoinnista vastaava Piia Laitila. Piian tavoitat parhaiten arkisin 14-16 välisenä aikana numerosta 0505065144, tai sähköpostitse piia.laitila@barona.fi.