(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Specialist
Enterprise Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.10.2018
Oletko ratkaisukeskeinen asiakastyöntekijä, joka haluaa oppia uutta ja olla mukana vauhdikkaassa tiimityössä? Visma Enterprise tarjoaa laajan asiakaskunnan matka- ja työajanhallinnan sekä HR:n järjestelmäkäyttäjiä palveltavaksesi.

Asiakaskuntamme kasvaessa tarvitsemme asiakaspalvelutiimiimme ja vakituiseen työsuhteeseen

Customer Service Specialistia
Tärkein tehtäväsi on tarjota asiakkaillemme laadukas palvelukokemus ja varmistaa, että asiakas löytää tarvitsemansa avun. Sinulla on kokemusta asiakaspalvelusta ja erilaisista järjestelmistä ja muutenkin ymmärrät tietotekniikan päälle. Ongelmanratkaisu ja looginen päättelykyky on valttikorttejasi. Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi, ruotsiksi että englanniksi. Olisi erinomaista, jos sinulla olisi ohjelmistoalalle soveltuva koulutus ja Googlen työkalut ovat tuttuja. Kokemus tiketöintijärjestelmän käytöstä, matka- ja työajanhallinta sekä HR-järjestelmistä katsotaan ehdottomasti eduksesi.

Arvostamme sitä, että osaat toimia itsenäisesti. Jaksat tarvittaessa työskennellä pitkäjänteisesti yksityiskohtien, järjestelmien ja ongelmanratkaisun parissa. Et kavahda muutoksia tai kiirettä. Sinulla on intoa kehittää itseäsi ja yrityksemme prosesseja ja tulet hyvin juttuun porukassa. Osaat olla luontevasti asiakkaiden kanssa. Tärkeintä kuitenkin on, että nautit asiakkaidemme auttamisesta.

Tukenasi on Visma-konsernin prosessit ja kokeneet kollegat. Monikansallinen konserni yhdistettynä Visma-perheen yritysten yrittäjähenkiseen draiviin luo ainutlaatuisen työympäristön ja loistavia uramahdollisuuksia. Saat mainiot työkaverit, kilpailukykyiset edut, hyvät työvälineet ja pääset työssäsi vaikuttamaan ja kehittymään. Työssäsi on sekä vapautta että vastuuta. Meillä on mutkaton meininki ja vaalimme avoimuutta. Etätyöpäivät onnistuu, jos sitä kaipaat ja arvostamme vapaa-aikaasi.

Lisätietoja tehtävästä saat Sirpa Joensuulta puhelimitse 050 548 1913. Hae paikkaa viimeistään 17.10.2018 mennessä. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.


Visma Enterprise Oy on ohjelmistotalo, joka tarjoaa henkilöstön- ja työvoimanhallintaratkaisuja sekä opetushallinnon sähköisiä palveluita. Yrityksen InSchool-tuoteperheen asiakkaina on varhaiskasvatuksen, peruskoulujen ja lukioiden lisäksi ammattikorkeakouluja, ammatti- ja aikuisopistoja, kansanopistoja ja musiikkioppilaitoksia. Yritys työllistää Suomessa noin 150 henkilöä ja sen toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Mikkelissä ja Vaasassa. Taustallamme on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo Visma, joka työllistää Suomessa yli 1200 asiantuntijaa.

Visma tehostaa yritysten toimintaa tarjoamalla ohjelmistoja, kaupankäyntiratkaisuja, vähittäiskaupan IT-ratkaisuja sekä IT-alan projekti- ja konsultointipalveluita. Visma sujuvoittaa ja digitalisoi liiketoimintaprosesseja sekä yksityisen että julkisen sektorin asiakkaille. 800 000 asiakasta Pohjois-Euroopassa käyttää Visman tuotteita ja palveluita. Visma-konsernissa on yli 8500 asiantuntijaa, joista Suomessa meitä on jo 1200. Vuonna 2017 liikevaihto oli n. 964 milj. euroa. Lue lisää: www.visma.fi.