(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Specialist
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2018

Fleet Logistics on Euroopan suurin itsenäinen autokantojen hallinnointiyhtiö ja hallinnoimme yli 100 000 ajoneuvoa ympäri Euroopan. Asiakkaamme ovat pääasiassa suuria kansallisia ja kansainvälisiä yrityksiä. Suomessa toimintamme käynnistyi vuonna 2011. Tarjoamme asiakkaillemme asiantuntevaa autokannan hallinnointipalvelua ja toimimme itsenäisenä, ulkopuolisena asiantuntijana asiakasyrityksen ja yhteistyökumppaneiden välillä yrityksen autoasioissa. Teemme yhteistyötä leasingyhtiöiden, maahantuojien, vakuutusyhtiöiden, polttoaineyhtiöiden jne. kanssa ja toimimme asiakkaamme etujen valvojana. Lisätietoja osoitteessa http://www.fleetlogistics.com

Työn kuvaus:
   
Haemme asiakkaallemme Fleet Logisticsille Customer Service Specialistia Helsingin Vallilaan.  Työsuhde on vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian. Työajat ovat arkisin klo 7-17 välillä.

Toivomme sinulta:
   
Asiakaslähtöinen ajattelutapa on työskentelysi kulmakivi. Kykenet ymmärtämään asiakkaan tarpeen ja tarjoat tähän ratkaisun selkeästi ja asiantuntevasti. Hyvät kommunikointitaidot, luotettavuus, tarkkuus ja paineensietokyky ovat keskeisessä asemassa asiakastyöskentelyssä. Olet motivoitunut ja yhteen hiileen puhaltava tiimipelaaja, joka selviytyy myös itsenäisistä työtehtävistä oma-aloitteisesti. Työ sisältää niin rutiininomaisia kuin myös pitkäjänteisyyttä vaativia tehtäviä. Tehtävässä tarvitset sujuvaa suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista. Myös hyvät it-taidot ovat edellytys tehtävässä menestymiseen, etenkin Excel-osaaminen katsotaan eduksesi. Kokemus autoalalta, rahoitusalalta tai leasing-autojen hallinnasta ovat myös eduksesi tehtävän sisäistämisessä ja vauhtiin pääsemisessä.

Tehtäviisi kuuluu:
   
Tehtävässä vastaat nimettyjen asiakkuuksien autokannan kokonaisvaltaisesta hallinnasta. Toimit yhteyshenkilönä asiakkaan autoasioissa toimitus- ja palveluketjun kaikissa vaiheissa. Tämä pitää sisällään mm. autojen tilaamista, käyttäjien opastamista näihin liittyen, tarjousten kilpailuttamista ja sopimushallintaa. Lisäksi ylläpidät asiakastietokantaa. Tehtävässä työskentelet osana asiakaspalvelutiimiä, mutta sinulla on itsenäinen rooli omien asiakkuuksien yhteyshenkilönä. Asiakaspalvelusta suurin osa tapahtuu sähköpostitse ja lisäksi asiakaspalvelutilanteita hoidetaan puhelimitse.

Tarjoamme sinulle:
   
Asiakkaamme tarjoaa näköalapaikan mielenkiintoisella toimialalla ja mahdollisuuden kehittyä alan ammattilaiseksi osana mukavaa ja rentoa työporukkaa. Mikäli löydät ylläolevasta kuvauksesta itsesi, haluamme ehdottomasti kuulla Sinusta! Toimithan pian, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetäthän hakemuksesi ja englannin kielisen ansioluettelosi mahdollisimman pian Adeccon kotisivujen kautta osoitteessa www.adecco.fi, kuitenkin viimeistään 18.02.2018 mennessä. Mahdollisiin lisäkysymyksiin vastaa Adeccon Sanna Eronen numerosta 040-7058522 ti 13.2 klo.10.00-10.30 ja pe 16.2.2018 klo.13.00- 13.30 tai sähköpostitse osoitteesta sanna.eronen@adecco.fi

Kiinnostuitko?
  Hae työpaikkaa klikkaamalla ”Hae tätä työpaikkaa”-painiketta. Voit rekisteröityä työnhakijaksi tekemällä joko täyden rekisteröinnin tai pikarekisteröinnin. Rekisteröinnin yhteydessä voit liittää mukaan myös hakemuksesi ja CV:si. Mikäli sinulla on kysyttävää avoinna olevasta työpaikasta, voit olla yhteydessä työpaikkailmoituksessa mainittuun Adeccon yhteyshenkilöön.Sanna Eronen .

Asiakkaan tehtävänimike:  Customer Service Specialist


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Sanna Eronen


Toimipaikka:  HELSINKI & ESPOO