(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Specialist (työajanseurantajärjestelmät)
Visma Megaflex Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.10.2018
Kiinnostaako sinua IoT? Visma Megaflexin palveluratkaisussa hallitaan ihmisten kulkua kiinteistöissä kokonaisvaltaisesti. Modernissa ratkaisussamme on ohjelmistomoduuleja kulunvalvonnasta työajanseurantaan ja vierailijahallinnasta tilavarauksiin. Kuulumme Visma-perheeseen, joka on Pohjoismaiden johtava pilvipohjaisten yritysohjelmistojen ja IT-konsultoinnin tarjoaja.


Etsimme nyt asiakaspalvelutiimiimme vakituiseen työsuhteeseen Visma Megaflex Oy:lle

Työajanseurantajärjestelmän Customer Service Specialistia
Tärkein tehtäväsi on työajanseurantajärjestelmiemme asiakasprojekteihin osallistuminen sekä asiakaspalvelu.

Toivomme, että sinulla on kiinnostusta ja kokemusta työajanseurannan järjestelmistä. Etenkin pääkäyttökokemus on ehdoton etu. Ongelmanratkaisu ja looginen päättelykyky ovat valttikorttejasi. Omaksut uudet asiat helposti etkä hätkähdä muutoksia tai kiirettä. Android-maailma on sinulle tuttu ja muutenkin ymmärrät tietotekniikan päälle. Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.

Arvostamme sitä, että osaat toimia itsenäisesti. Jaksat myös tarvittaessa työskennellä pitkäjänteisestikin yksityiskohtien, järjestelmien ja ongelmanratkaisun parissa. Sinulla on intoa kehittää itseäsi ja yrityksemme prosesseja ja tulet hyvin juttuun porukassa. Osaat olla luontevasti asiakkaiden kanssa. Tärkeintä kuitenkin on, että nautit asiakkaidemme auttamisesta.

Tukenasi on tarvittaessa Visma-konsernin prosessit ja kokeneet kollegat. Monikansallinen konserni yhdistettynä Visma-perheen yritysten yrittäjähenkiseen draiviin luo ainutlaatuisen työympäristön ja loistavia uramahdollisuuksia. Saat mainiot työkaverit, kilpailukykyiset edut, hyvät työvälineet ja pääset työssäsi vaikuttamaan ja kehittymään. Työssäsi on sekä vapautta että vastuuta. Meillä on mutkaton meininki ja vaalimme avoimuutta. Etätyöpäivät onnistuu, jos sitä kaipaat ja arvostamme vapaa-aikaasi.

Lisätietoja tehtävästä saat Matilda Starckilta puhelimitse 26.10 klo 12-13
30.10 klo 8-9 numerosta +358 50 327 0342. Hae pian, kuitenkin viimeistään 11.11.2018 mennessä. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.


Visma Megaflex Oy on SaaS-ohjelmistopalveluja sekä IoT-ratkaisuja tarjoava kulunhallinnan ja toimitilaturvallisuuden johtava toimittaja. Yritys on osa pohjoismaista Visma-konsernia.

Visma tehostaa yritysten toimintaa tarjoamalla ohjelmistoja, kaupankäyntiratkaisuja, vähittäiskaupan IT-ratkaisuja sekä IT-alan projekti- ja konsultointipalveluita. Visma sujuvoittaa ja digitalisoi liiketoimintaprosesseja sekä yksityisen että julkisen sektorin asiakkaille. 760 000 asiakasta Pohjois-Euroopassa käyttää Visman tuotteita ja palveluita. Lisäksi yli 300 000 asiakasta ostaa Visman tarjoamia ratkaisuja palveluina. Visma-konsernissa on 6 600 työntekijää, joista Suomessa meitä on jo yli 900.