(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Specialist Suomi & Baltia
Essity

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.9.2018

Overview

Etsimme Customer Service Specialistia vakituiseen työsuhteeseen Suomen ja Baltian Consumer Goods -yksikköön. Työpaikka sijaitsee Espoossa. Etsimme henkilöä, joka haluaa antaa asiakkaillemme ensiluokkaista palvelua. Hahmotat helposti kokonaiskuvan, mutta pidät myös pikkutarkkojen asioiden hoitamisessa päivittäisessä työssäsi. Sinulla on analyyttinen ajattelutapa ja pidät ongelmien ratkaisemisesta sekä työn kehittämisestä. Nautit työskentelystä erilaisten ihmisten kanssa ja lähestyt asioita logistisella ajattelutavalla. Haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden tulla osaksi asiakaspalvelutiimiämme, josta hoidamme Suomen ja Baltian asiakkaitamme. Vastuullasi on hoitaa tilaus- ja toimitusprosessia koko ketjun läpi, aina tehtaalta asiakkaan varastolle. Tuet muuta asiakaspalvelutiimiä analysoimalla dataa ja kehittämällä toimintoja. Teet yhteistyössä asiakkaidemme kanssa logistisia projekteja, parantaen yhteistyötä. Raportoit tehtävässäsi Customer Service Team Leaderille.

Tarjoamme sinulle seuraavia tehtäviä:

  • Tilaus- toimitusprosessin hoitaminen (Order to Cash)
  • Sisäisten sekä ulkoisten asiakkaiden kyselyihin vastaaminen, mm. tuotteiden saatavuus, hinnat, toimitusaikataulu tilauksille jne.
  • Reklamaatiokäsittely, rekisteröinti sekä asiakkaiden valitusten seuranta
  • Tuotetietojen päivittämistä Material Masteriin, asiakasrekisterin ylläpitoa SAPissa sekä hintojen päivittämistä ja ylläpitoa SAP:ssa sekä muissa järjestelmissä
  • Tuotetietojen ylläpitämistä Synkka-palvelussa
  • Logististen projektien hoitaminen yhdessä asiakkaiden kanssa
  • Varastonseuranta, tulevien- ja lähtevien toimitusten seuranta sekä inventoinnit
  • Datan keräämistä ja raportointia, KPI-lukujen (mm. toimitusvarmuus) analysointia ja tämän pohjalta korjaavia toimenpiteitä
  • Lyhytaikaisen ennustamisen hoitamista yhdessä Demand Plannerin kanssa
  • Kuljetusratkaisujen löytäminen yhteistyössä huolitsijoiden kanssa
  • Rahtilaskujen tarkistaminen ja tiliöinti

Toivomme sinulta:

  • Asiakaslähtöistä ja analyyttista ajattelua
  • Projektityökokemusta
  • Vähintään 1-3 vuoden kokemusta logistiikasta ja asiakaspalvelusta
  • Ammattikorkeakoulu tai yliopistotason koulutus logistiikasta on suositeltavaa
  • Erinomaista suomen- ja englanninkielentaitoa
  • Kokemusta SAP järjestelmästä

Lisätietoja tehtävästä:

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Customer Service Team Leader Heidi Lajunen 09 50688 237 torstaina 13.9. klo 10.00-11.30 tai tiistaina 18.9. klo 13.00-15.00. Haethan tehtävään 24.9. mennessä.