(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Specialist rahoitusalalle!
IPF Digital Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.6.2018

Oletko luonteeltasi palvelualtis, positiivinen ja vastuuntuntoinen? Onko sinulla jo kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä, mutta janoat oppia lisää? Mikäli vastasit näihin kyllä, etsimme sinua!

Asiakkaamme IPF Digital Finland Oy on vailla timanttisia asiakaspalveluhenkilöä tiimiinsä Helsingin ydinkeskustaan.

IPF Digital Finland Oy on yksityishenkilöiden kuluttajaluototukseen keskittynyt rahoitusyhtiö, ja Suomen asiakaspalvelutiimi työskentelee Helsingin ydinkeskustan toimistossa. Asiakaspalvelutiimi käsittelee puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta tulevia asiakkaiden yhteydenottoja ja tuottaa samoissa kanavissa asiakkaalle laadukasta tuote- ja palveluneuvontaa. Oleellisena osana tiimin työtä on asiakkaan tilanteen laadukas kartoitus ja parhaan mahdollisen palvelukokemuksen tuottaminen. Asiakkaan tarpeita analysoidaan tapauskohtaisesti ja tarjotaan tilanteeseen soveltuvat tuotteet sekä palvelut. Tahto aidosti ymmärtää asiakasta, on tärkeä ominaisuus asiakaspalvelijan roolissa. Tehtävässä työskennellään pääsääntöisesti sähköpostin ja online-chatin välityksellä, mutta tarvittaessa tuet myös puhelinasiakaspalvelussa. Kaikki nämä tehtävät odottavat myös uutta tiimiläistä, eli ehkä sinua!

Tarjoamme kokoaikaisen ja vakituisen tehtävän 23.7.2018 alkaen. Työsuhde solmitaan IPF Digital Finland Oy:n kanssa. Työvuorot sijoittuvat arkipäiviin pääsääntöisesti kello 9-20 välille. Tehtävä alkaa kattavalla perehdytyksellä. IPF Digital Finland Oy on kasvava ja kansainvälinen rahoitusalan konserni, jossa taatusti pääset mielenkiintoisten tehtävien pariin. Tarjoamme osaavan tiimin ja kiinnostavan alan lisäksi kilpailukykyisen palkan ja mukavat työkamut.

Voit olla taustaltasi esim. merkonomi, tradenomi, kokeneempi konkari tai vasta uraasi aloittava palvelualan ammattilainen. Mikäli hanskaat MS Office -ohjelmista ainakin excelin ja wordin, olet käyttänyt Salesforcea ja kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi englanniksi, tahdomme ehdottomasti tutustua sinuun! Arvostamme kovasti oma-aloitteisuutta, hyviä kommunikointitaitoja, tuloshakuisuutta, kykyä työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä sekä halua oppia uutta!

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si meille alla olevan linkin kautta järjestelmästämme, niin tutustutaan! Mikäli jokin asia jäi mietityttämään, ota rohkeasti yhteyttä Baronan Piiaan: Piian tavoitat numerosta 050 506 5144.

Eduksi luettavat asiat: Asiakaspalvelu