Husqvarna Construction on maailman johtava rakennus- ja kiviteollisuuden varusteiden ja timanttityökalujen toimittaja. Husqvarna tarjoaa kaikkialla maailmassa tehokkaita ja luotettavia varusteita, joiden avulla ammattikäyttäjät voivat olla ylpeitä hyvin tekemästään työstä. Husqvarna Construction on osa maailmanlaajuista ruotsalaista Husqvarna -konsernia, jossa työskentelee noin 15.000 huippuammattilaista.
Etsimme nyt vahvistusta Husqvarnan Construction asiakaspalvelutiimiin Customer Service Specialist -rooliin Vantaan Koivuhakaan. Työsuhde on kokoaikainen sekä aluksi määräaikainen 31.12.2023 saakka ja sen vakinaistaminen on myöhemmin mahdollista.
Tässä tehtävässä olet tärkeä osa ammattitaitoista sisäisestä ja ulkoisesta asiakaspalvelusta vastaavaa asiakaspalvelutiimiä. Asiakaskunta koostuu rakennusalan ammattilaista sekä rakentajia palvelevista yrityksiä, joten tehtävässä menestyminen edellyttää perustason ymmärrystä rakentamisesta ja kiinnostusta rakentajan tarpeista sekä kykyä omaksua ja oppia uusia, alati kehittyviä tuoteryhmiä.
Customer Service Specialist -tehtäviin kuuluu itsenäinen asiakaspalvelutyö puhelimitse, sähköpostitse sekä asiakkaiden kanssa kasvotusten Vantaan Koivuhaan noutomyymälässä. Toimit tiiviisti yhdessä muun asiakaspalvelutiimin kanssa sekä asiakkuuksistamme vastaavien aluepäälliköiden kanssa, hoitaen itsenäisesti asiakastilauksiin, toimituksiin ja asiakassuhteiden hoitamiseen liittyviä tehtäviä. Tehtäviisi kuuluvat ulkoisen ja sisäisen asiakaspalvelun lisäksi mm. myyntireskontraan ja asiakastietojen hallintaan liittyviä tehtäviä.
Toivomme, että olet asiakaspalveluhenkinen, sosiaalinen sekä tarmokas ja oma-aloitteinen tiimipelaaja ja sinulla on kyky ja halu oppia uutta ja toimia monipuolisissa työtehtävissä. Et kaihda rutiininomaisia työtehtäviä ja osaat ottaa vastuuta omasta tehtäväkentästäsi. Olet tärkeä osa pientä ja motivoitunutta joukkuetta, missä työpanoksesi vaikuttaa myös merkittävästi yhtiön asiakastyytyväisyyteen. Siksi työtehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hyviä yhteistyötaitoja, joustavuutta ja asiakaslähtöistä ajattelua.
Eduksi katsomme aikaisemman kokemuksen asiakaspalvelu- ja taloushallinnon eri tehtävistä teknisiltä aloilta. Työssä menestyminen edellyttää myös hyviä IT-taitoja sekä englannin kielen taitoa, jota tarvitset päivittäisellä tasolla osana kansainvälistä organisaatiota.
Tehtävään valitulle henkilölle tarjoamme dynaamisen kansainvälisen yrityksen kilpailukykyiset edut, perusteellisen perehdytyksen tehtävään, kehittymismahdollisuudet alan huipputuotteiden parissa sekä viihtyisän työilmapiirin. Avoin ja kehityshakuinen yrityskulttuurimme mahdollistaa sinulle monipuolisen toimenkuvan sekä kehittymisen työssäsi.
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, toimi nopeasti lähettämällä CV, hakemuskirjeesi sekä palkkatoiveesi Adeccon sivujen kautta. Lisätietoja tehtävästä tai hakemuksesta antaa Adeccon Senior HR konsultti Kim Oljemark, puhelimitse 040 623 7732, tai sähköpostilla kim.oljemark@adecco.fi