(Poistunut julkaisusta)
Ilmoituksen osoite: https://tyopaikat.oikotie.fi/tyopaikka/1407145
Customer Service Specialist CRM-järjestelmän pariin, Lääketietokeskus
Academic Work
Alkuperäinen julkaisupäivä 22.1.2021
Etsimme nyt digiorientoitunutta, energistä ja hektisessä työympäristössä viihtyvää Customer Service Specialistia Lääketietokeskukselle. Mikäli laadukas asiakaspalvelu on sinulle sydämen asia ja nautit aidosti erilaisten asiakkaiden kohtaamisesta sekä digitaalisten järjestelmien parissa työskentelystä, saatat olla etsimämme henkilö. Lue tarkemmin tehtävästä alempaa ja hae paikkaa jo tänään!
Tarjoamme
* Monipuolisen työtehtävän, joka sisältää niin rutiininomaisia tehtäviä, nopeasti muuttuvia tilanteita kuin vaihtelevia asiakaskohtaamisia
* Vastuuta ja mahdollisuuden osallistua toimintatapojen kehittämiseen
* Työn mielenkiintoisessa ja ainutlaatuisessa tiedolla johtamisen asiantuntijayrityksessä
Pääasialliset työtehtävät:
* Asiakasdatan käsittely, analysointi ja ylläpito
* Asiakaspalvelu eri kanavia pitkin, kuten puhelimitse ja sähköpostitse
* Tiivis yhteistyö yrityksen eri toimintojen kanssa, kuten Koulutus ja markkinointi
* Prosessien ja työtapojen kehittäminen
* Tapahtumien järjestämiseen osallistuminen ja siihen liittyvät työtehtävät mm. digitaalisiin koulutuksiin liittyen
Toivomme sinulla olevan:
* Tehtävään sopiva kaupallinen koulutustausta (esim. tradenomi)
* Ymmärrystä digitaalisista toimintaympäristöistä ja datan käsittelystä
* Hyvä järjestelmäosaaminen (CRM, Office365) sekä intoa työskennellä niiden parissa
* Sujuva suomen ja englannin kielentaito, ruotsi katsotaan eduksi
Työntekijänä sinulla on:
* Hyvä paineensietokyky ja kyky pitää useat langat käsissä
* Asiakaspalveluhenkinen can do -asenne
* Yhteistyökykyinen, energinen ja itseohjautuva ote työhön
Muuta tietoa
* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Työsuhde: Vakituinen
* Sijainti: Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
KUVAUS
Lääketietokeskus uudistaa ja kehittää asiakaspalveluaan, joten etsimme tiimiin vahvistukseksi Customer Service Specialistia. Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän, jossa saat vastuuta ja pääset mukaan kehittämään tiimin toimintaa. Työnkuvaan kuuluu monikanavainen asiakaspalvelu, jonka lisäksi toimit CRM-järjestelmän läpikotaisin hallitsevana käyttäjänä sekä pääset osallistumaan koulutus- ja tapahtumajärjestelyihin ja monipuolisiin projekteihin.Tarjoamme
* Monipuolisen työtehtävän, joka sisältää niin rutiininomaisia tehtäviä, nopeasti muuttuvia tilanteita kuin vaihtelevia asiakaskohtaamisia
* Vastuuta ja mahdollisuuden osallistua toimintatapojen kehittämiseen
* Työn mielenkiintoisessa ja ainutlaatuisessa tiedolla johtamisen asiantuntijayrityksessä
TYÖNKUVA
Pääasiallinen työvälineesi on Microsoft Dynamics, jonka asiantuntijakäyttäjänä tulet toimimaan. Hallinnoit järjestelmän tietovirtaa ja asiakastietoja sekä huolehdit niiden ajantasaisuudesta.Pääasialliset työtehtävät:
* Asiakasdatan käsittely, analysointi ja ylläpito
* Asiakaspalvelu eri kanavia pitkin, kuten puhelimitse ja sähköpostitse
* Tiivis yhteistyö yrityksen eri toimintojen kanssa, kuten Koulutus ja markkinointi
* Prosessien ja työtapojen kehittäminen
* Tapahtumien järjestämiseen osallistuminen ja siihen liittyvät työtehtävät mm. digitaalisiin koulutuksiin liittyen
ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Etsimme tehtävään henkilöä, joka aidosti nauttii sekä asiakaspalvelusta että digitaalisessa toimintaympäristössä työskentelystä. Nautit datan käsittelystä ja osaat soveltaa ja hyödyntää järjestelmistä saatavaa tietoa asiakaspalvelun kehittämiseksi. Omaat itseohjautuvan ja palveluhenkisen asenteen ja nautit niin rutiininomaisista tehtävistä, vaihtelevista asiakaskohtaamisista kuin hektisessä ympäristössä työskentelystä.Toivomme sinulla olevan:
* Tehtävään sopiva kaupallinen koulutustausta (esim. tradenomi)
* Ymmärrystä digitaalisista toimintaympäristöistä ja datan käsittelystä
* Hyvä järjestelmäosaaminen (CRM, Office365) sekä intoa työskennellä niiden parissa
* Sujuva suomen ja englannin kielentaito, ruotsi katsotaan eduksi
Työntekijänä sinulla on:
* Hyvä paineensietokyky ja kyky pitää useat langat käsissä
* Asiakaspalveluhenkinen can do -asenne
* Yhteistyökykyinen, energinen ja itseohjautuva ote työhön
Muuta tietoa
* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Työsuhde: Vakituinen
* Sijainti: Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.