(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Manager
Valokuitunen Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.10.2020

Meillä on innostava paikka rohkealle ja tekevälle kollegalle,

 

CUSTOMER SERVICE MANAGER
 

Meistä:

Valokuitunen on ensimmäinen yhtiö, joka investoi valokuituun valtakunnallisesti laajassa mittakaavassa. Niinpä voimmekin kutsua itseämme edelläkaivajiksi! Työskentely-ympäristössämme vallitsee innostava start up-henki ja omistuspohjamme, CapMan Infra ja Telia Company, tuo toimintaan vakauden. Tuomme valokuidun jo 20 000 kotiin, ja lähivuosina investoimme 200–300 miljoonaa euroa taajamien pientaloalueiden nopeisiin ja varmoihin nettiyhteyksiin.  Tänä vuonna rakennamme uutta verkkoa Turun, Tampereen ja Porin seudulla sekä Uudellamaalla. Tarkoituksenamme on laajentua koko Suomeen.

Kollegoinasi olemme

  • energinen porukka, jonka työn ytimessä on suomalaisten kotitalouksien arjen sujuvoittaminen huipputeknologian avulla
  • laadukkaasti, vastuullisesti ja lujasti, mutta rennosti työskentelevä joukko
  • itsenäisiä, mutta yhteisöllisiä: toimimme tiiviissä käsikynkässä sisäisten ja ulkoisten kumppaneiden kanssa
  • kehittävällä otteella, kunnianhimolla ja lämmöllä tekeviä: valtakunnallisen tiedonsiirron tulevaisuuden lisäksi saamme rakentaa työyhteisömme toimintatapoja ja kulttuuria

Työskentelemme modernein menetelmin ja työkaluin. Päätoimipisteemme sijaitsee Hämeentiellä Helsingissä. Tarjoamme henkilökunnallemme erinomaiset työvälineet, etätyön mahdollisuuksia ja joustavat työajat. Kattava työterveys, liikuntaetu, puhelinetu ja muut tarvittavat työvälineet kuuluvat työntekijöillemme. Valokuidun lisäksi rakennamme uudenlaisia toimintatapoja toimialalle. Meillä kasvetaan tehtävien kautta, yhdessä yrityksen ja ihmisten kanssa.
 

Tehtävästä:

Olet vastuussa kuluttaja-asiakaspalvelumme toiminnasta, jonne tulevat yhteydenotot ovat pääsääntöisesti proaktiivista selvitystyötä vaativaa ongelmanratkaisua. Ensimmäinen tehtäväsi on toiminnon rakentaminen, mahdollisesti kumppanuuden kautta.

Toimit asiakaspalvelutiimin lähiesimiehenä huolehtien työn resursoinnista ja organisoinnista. Vastaat tavoitteita tukevien prosessien ja linjauksien laatimisesta ja valmennat tiimiä kohti tavoitteita. Huolehdit aktiivisesti, että tavoitteita tukeva toiminta toteutuu asiakaskohtaamisissa eri kanavissa (puhelin, sähköposti, some, chat). Asiakaspalvelutoiminnon keskeisten mittareiden kehittäminen ja seuraaminen ovat myös vastuullasi. Toimit tiiviisti muiden sisäisten toimijoiden, mm. rakennuttamisen ja myynnin, kanssa ja raportoit asiakkuusjohtajalle.
 

Sinusta:

Olet mieluiten B2C-asiakaspalvelukokonaisuuden rakentamisesta ja ohjaamisesta jo kokemusta hankkinut, kädet savessa viihtyvä tekijä. Kokemuksesi toiminnon ja siinä tehtävän työn luonteesta auttaa tiimin luotsaamisessa ja motivoimisessa kohti odotukset ylittävää asiakaskokemusta. Ymmärrät asiakaspalvelun toimintamallien laatimisen ja noudattamisen tärkeyden liiketoiminnan kokonaisuuden kannalta.
 

Sinulla on

  • kokemusta esimiestyöstä B2C-asiakaspalvelussa 
  • tavoitteellinen ja tuloshakuinen työskentelytyyli
  • aktiivinen ja itseohjautuva tekemisen ote
  • erinomaiset organisointikyvyt
  • asiakaspalveluasennetta
  • hyvät viestinnälliset taidot suomen kielellä
     

Eduksesi on

  • sujuva englanninkielentaito
  • kumppanuustoiminnan johtaminen
  • soveltuva tutkinto, esim. alempi korkeakoulututkinto

 

Istuisitko joukkoomme?

Tule toteuttamaan tiedonsiirron tulevaisuutta ja hae tehtävää viimeistään perjantaihin 6.11. mennessä.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Azetsin kanssa. Lisätietoja tehtävästä antaa Azetsilta Krista Leppänen, p. 045 664 1001 tai Janne Laaksola, p. 050 476 2881.

Lue lisää Valokuitusesta.