(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Manager
BCB Medical Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.5.2018

Tiimimme Oulussa kaipaa lisävahvistusta:

CUSTOMER SERVICE MANAGER

Customer Service Managerin tehtävänä on vastata OYS:n erityisvastuualueiden asiakkuuksistamme ja järjestelmiämme käyttävien klinikoiden, lääkärien ja hoitohenkilökunnan asiakastyytyväisyydestä sekä liiketoimintamme kehittymisestä alueella. Tehtävässä olennaista on asiakkuuksien jatkuva kehittäminen ja ylläpito.

Customer Service Managerin keskeisenä vastuuna on tunnistaa asiakkaan lääketieteellinen tarve ja ratkaista se järjestelmiemme tarjoamin keinoin. Customer Service Manager ohjaa projektitiimejämme omilla alueillaan ja huolehtii projektinhallinnasta. Hän on myös mukana tukemassa tiiviisti asiakkaan työtä käyttöönottoprojektien aikana sekä sen jälkeen huolehtien asiakkuuksista kokonaisvaltaisesti. Oleellinen osa työtä ovat myös myynnin tukitehtävät sekä projektien valmistelu yhdessä eri tiimien kanssa.

Tukena tehtävässä on myynti- ja asiakaspalvelutiimimme sekä ohjelmistokehitysyksikkömme. Työskentelet Customer Operations -yksikössämme ja raportoit tiiminvetäjälle.

Tehtävässä menestyy parhaiten, kun on aidosti kiinnostunut asiakkaidemme lääketieteellisistä tarpeista, ja haluaa löytää niihin ratkaisuja yhteistyössä asiakkaan kanssa. Tehtävä edellyttää vastuunottoa, positiivista ja eteenpäin vievää asennetta sekä monipuolisia tiimityöskentelytaitoja.

Odotamme hakijalta soveltuvaa terveydenhuollon tai kaupallisen alan koulutusta, kokemusta asiakkuuksien kehittämisestä ja ylläpidosta sekä vahvaa näyttöä tuloksellisesta projektityöskentelystä. Tunnet entuudestaan eri lääketieteen erikoisaloja, sairaalan tietojärjestelmiä ja ilmaiset itseäsi sujuvasti. Tehtävä edellyttää valmiutta matkustaa.

Tarjoamme mielenkiintoisen työpaikan yhdessä nopeimmin kasvavassa terveydenhuollon IT- yrityksessä, kilpailukykyisen palkkauksen ja hyvät työsuhde-edut, kuten joustavan työajan, liikunta- ja kulttuuriedun, uudet viihtyisät toimitilat ja hyvän työilmapiirin. Varmistamme alkutaipaleesi ja onnistumisesi BCB:llä antamalla sinulle kattavan perehdytyksen.

Yrityksen arvot ohjaavat tekemistämme joka päivä: merkityksellisyys ja selkeys, viisauden etsiminen ja jakaminen, tekemisen intohimo, vapaus loistaa ja se, että meillä on hauskaa yhdessä. Tutustu meihin tarkemmin nettisivuillamme sekä Facebookissa.

Oletko valmis haasteeseen? Kerromme mielellämme lisää – ota yhteyttä! Lisätietoja tehtävästä antaa Chief Sales Officer Ari Makkonen, puh. 040-8464 589 tai Customer Service Manager Elina Matilainen, puh. 020-7299 839.

Jätä hakemuksesi 21.6.2018 mennessä sähköpostilla rekrytointi@bcbmedical.com. Liitä hakemukseesi palkkatoiveesi sekä ansioluettelosi.