(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Manager, Palvelupäällikkö
M-Files Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.8.2018

M-Filesin kasvutarina jatkuu voimakkaana ja haemmekin palvelupäällikköä Tampereen toimistollemme huolehtimaan nimettyjen asiakkaidemme M-Files-tietojärjestelmäpalveluista. Vastaat asiakkaillemme toimitettavien jatkuvien palveluiden laadun ja saatavuuden varmistamisesta kotimaisessa ja kansainvälisessä ympäristössä. Pidät langat käsissäsi siten, että yrityksemme ja asiakkaidemme resurssit saadaan hyödynnettyä optimaalisesti. Osallistut myös palveluiden tekniseen ohjaamiseen ja kehittämiseen. 

Mitä edellytämme sinulta:

  • kokemusta ja näyttöjä onnistuneesta palveluiden hallinnasta ja tietojärjestelmien toimittamisesta tai ylläpidosta
  • vähintään kolmen vuoden kokemusta projekti- tai palvelupäällikön tehtävistä
  • soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa
  • sujuvia vuorovaikutustaitoja sekä esitys- ja raportointitaitoja
  • tinkimätöntä otetta aikatauluista ja sovituista asioista kiinni pitämisessä
  • kykyä ja halua kehittää M-Filesin ylläpito- ja palvelutoimintaa
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • ITIL- ja IPMA-sertifioinnit katsomme eduksi

Mitä M-Files tarjoaa:

  • mielenkiintoisia työtehtäviä dynaamisessa, kansainvälisessä ja tunnetussa yrityksessä
  • tilaisuuden kehittää osaamista ja ammattitaitoa ohjelmistoalan ammattilaisena
  • hyviä uramahdollisuuksia yhtiön vahvassa kasvussa ja kehityksessä
  • loistavat ja osaavat työkaverit
  • kannustavan työilmapiirin
  • modernit työkalut ja -menetelmät

Tule mukaan muuttamaan kanssamme miten maailmassa hallitaan tietoa! Kerro vapaamuotoisesti itsestäsi ja lähetä meille myös ansioluettelosi 16.9.2018 mennessä osoitteessa https://www.m-files.com/fi/careers.