Customer Service Lead / Palvelujohtaja
Telia Finland Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2018

Haluatko näköalapaikan ja vahvan vaikutusmahdollisuuden asiakkuuksien kehittämiseen? Haluatko mahdollisuuden kehittää toimintatapojamme yhdessä asiakkaiden kanssa?
 

Olemme Telia, New Generation Telco. Meillä on tärkeä tehtävä – tuoda maailma lähemmäksi ihmistä. Tarjoamme ihmisille innovatiivisia, helppoja ja tehokkaita tapoja kommunikoida keskenään missä päin maailmaa tahansa. Verkot ja muut operaattoripalvelut ovat edelleen ydinosaamistamme, mutta lisäksi olemme digitaalisen liiketoiminnan edelläkävijä toimintaamme lähellä olevilla alueilla, kuten IoT, datakeskukset, älykäs liikenne tai koti sekä digitaalinen tunnistautuminen. Inspiroidu New Generation Telco -matkastamme ja löydä uusi yhteys kanssamme!

Etsimme nyt Customer Service Leadia Telian Enterprice Servises -yksikköön Customer Partners –osastolle hoitamaan Large, Public ja SME – segmenttien asiakkuuksia.

Seuraava mahdollisuutesi
Customer Service Lead ymmärtää asiakkaan liiketoiminnallisia ratkaisutarpeita ja vaatimuksia. Hän johtaa asiakkuuden palvelutiimiä ja tekee saumatonta yhteistyötä asiakkuutta johtavan Customer Leadin, sekä muiden sidosryhmien kanssa. Customer Service Leadin pääasiallisin tavoite on asiakkaan palveluiden johtaminen sekä asiakaskokemuksen ja – arvon kasvattaminen asiakaskeskeisellä toimintatavalla.

Miksi sinun kannattaa hakea juuri meille?

Telia on kasvun paikka − kasvamme yrityksenä, kun sinä kasvat ja kehityt ammattilaisena. Meillä työskentelet roolistasi riippumatta toimialoja murtavien teknologisten innovaatioiden parissa ja alasi huippuasiantuntijoiden kanssa. Vastuu ja vapaus kulkevat meillä käsi kädessä, ja jotta sinun on helppo yhdistää se tärkein eli vapaa-aikasi mutkattomasti työhön, tarjoamme sinulle työsuhde-etuja sekä modernit työvälineet, joiden avulla teet sekä työstä että arjestasi juhlaa, joustavasti.

Customer Service Lead on B2B –liiketoimintamme avainpositio.

Customer Service Leadin vastuut
-
nimettyjen asiakkaiden palveluista vastaaminen
- asiakkuuden palvelutiimin rakentaminen ja johtaminen
- asiakkuuden arvon kasvattaminen lisäpalveluiden myynnillä olemassa olevan sopimuksen puitteissa sekä uusien asiakastarpeiden tunnistaminen
- asiakaskokemuksen parantaminen kehittämällä asiakaskohtaamisia ja palveluiden toimivuutta
- asiakasprojektien johtaminen E2E
- operatiivisen toiminnan johtaminen kannattavasti

Odotamme sinulta
- B2B kokemusta ja kykyä ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa

- näyttöä suunnitelmallisesta asiakkuuden johtamisesta ja näyttöä asiantuntijapalveluiden myynnistä

- kokemusta palvelunhallinnan johtamisesta sekä erinomaisia johtamistaitoja; päätöksentekokykyä, motivointia, viestintää ja kykyä delegoida

- kykyä ymmärtää asiakaskokemuksen johtamisen lainalaisuuksia ja asiakaskannattavuuden keskeisiä osatekijöitä
- kykyä tuottavaan yhteistyöhön sidosryhmien kanssa
- henkilökohtaisia viestintä- ja vaikuttamistaitoja, karismaa ja uskottavuutta
- erinomaisia viestintätaitoja suullisesti ja kirjallisesti suomeksi ja englanniksi
- olet aktiivinen toimeen tarttuja ja tarvittaessa teet myös itse
- sinulla on taito keskittyä oleelliseen ja osaat priorisoida tekemistäsi

Lisätietoja tehtävästä, tiimistä tai meillä työskentelystä antaa Jussi Niskanen, puh: 040 302 2111,

sähköpostitse jussi.niskanen@teliacompany.com

Innostuitko ja haluat osaksi matkaamme? Lähetä meille itsesi näköinen työhakemus rekrytointijärjestelmämme kautta (http://www.telia.fi/career) mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 28.2.2018.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1104173
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki, Jyväskylä, Tampere, Turku