Haluatko olla osana asiakaspalvelutiimiä, jossa hoidat nimettyjen yritysasiakkaiden päivittäisiä asioita tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa? Haemme asiakkaallemme Customer Service Coordinatoria. Barona toimii rekrytoitavana osapuolena ja työsuhteet solmitaan suoraan asiakkaamme 3stepIT:n kanssa.
Etsimme Helsingin pääkonttorille kokoaikaista Customer Service Coordinatoria työskentelemään leasingpalveluun liittyvän B2B-asiakaspalvelun parissa. Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus 30.6.2023 asti.
Customer Service Coordinatorin työnkuva 3stepIT:ssä on monipuolinen. Tehtäviisi kuuluu asiakkaiden neuvonta sähköpostitse ja puhelimitse erilaisissa leasingpalveluun liittyvissä asioissa. Myös muut palvelun tuottamiseen liittyvät tehtävät asiakasprosessin eri vaiheissa kuuluvat tehtäviisi. Kaikkia ratkaisuja ei välttämättä ole aina valmiina, vaan tietotaidon soveltaminen sekä työtehtävien kehittäminen ovat oleellinen osa päivittäistä työtä. Kaikkia työtehtäviä ei voi edes etukäteen yksilöidä tai listata, mutta sen voimme luvata, että uuden oppiminen ei lopu heti! Tiimityö ja yhteistyö muiden sekä ulkoisten että sisäisten sidosryhmien kanssa on myös tärkeä osa työtä ja tuovat vaihtelua päivittäisten rutiinitehtävien rinnalle.
Etsimme henkilöä, jolla tulisi positiivisen asenteen lisäksi olla
Tarjoamme kattavat edut, jotta sinä voisit onnistua ja menestyä työssäsi.
Asiakkaamme ansaitsevat vain parasta, ja niin ansaitsevat työntekijämmekin. Etsimme joukkoomme talentteja, joista haluamme pitää huolta.
Teemme töitä suurella sydämellä.
”Taking care” on meidän ajattelutapamme. Pidämme huolta asiakkaistamme, teknologiasta, ympäristöstämme ja tietenkin toisistamme! Työyhteisössämme vallitsee avoin ja positiivinen ilmapiiri, jossa aidosti välitetään toisistamme. Katsomme tulevaisuuteen luottavaisesti, sillä yhdessä voimme saavuttaa mitä tahansa. Menestys ei tule hampaat irvessä ja työpaikalla saa olla hauskaa.
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3.6.2022. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä! Valittavalle henkilölle tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.
Tehtävämme on auttaa asiakkaitamme toimimaan vastuullisemmin. 3stepIT on suomalainen, kansainvälisesti yli 20 vuotta toiminut teknologialaitteiden elinkaaren hallintaan erikoistunut edelläkävijäyritys. Kokonaispalvelumme avulla asiakkaat voivat hallita teknologialaitteiden rahoitusta, käyttöä ja uusimista kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja ympäristöystävällisesti. Olemme voimakkaasti kasvava ja kansainvälistyvä konserni, jonka liikevaihto vuonna 2021 oli 691 miljoonaa euroa. Meillä on tytäryhtiöitä 10 maassa ja palveluksessamme on noin 450 työntekijää. Viihtyisä ja moderni pääkonttorimme sijaitsee Ruoholahdessa. Lisätietoja meistä https://fi.3stepit.com/ Käy kurkkaamassa vauhdikasta menoamme myös TÄÄLTÄ.
Rekrytointia hoitaa
Barona luo uramahdollisuuksia Suomessa tai kansainvälisesti asiakaspalvelun ja myynnin työtehtävissä. Tarjoamme monipuolisesti työtehtäviä sekä vasta-alkajille että kokeneemmille konkareille. Avullamme työntekijä voi kehittää uraansa yksilöllisesti siihen suuntaan, jonka hän valitsee. Hoidamme työsuhteet laadukkaasti ja pidämme osaajistamme huolta. Meillä työt joustavat elämän rinnalla. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä – tervetuloa joukkoomme!
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.