Customer Service Coordinator
3 Step IT Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 24.11.2021

Haluatko olla osana asiakaspalvelutiimiä, jossa hoidat nimettyjen yritysasiakkaiden päivittäisiä asioita tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa? Haemme asiakkaallemme kahta Customer Service Coordinatoria. Barona toimii rekrytoitavana osapuolena ja työsuhteet solmitaan suoraan asiakkaamme 3stepIT:n kanssa.

Meillä 3stepIT:llä on selkeä tavoite: pitää huolta maailman teknologiasta. Autamme yrityksiä ja organisaatioita ympäri maailman hankkimaan ja käyttämään tietotekniikkaa tavalla, joka on ympäristön kannalta kestävää. Tarjoamme IT-laitteiden käyttöön, hallintaan ja uusimiseen kokonaisvaltaisen lähestymistavan, joka on kustannustehokas, turvallinen ja ympäristöystävällinen. Tänä päivänä palvelemme yli 3 000 asiakasta maailmanlaajuisesti ja toimimme aktiivisesti kiertotaloudessa kunnostamalla ja myymällä edelleen loppuun käytettyjä IT-laitteita. Näin estämme vuosittain yli puolen miljoonan laitteen tuhoutumisen ja kaatopaikalle joutumisen.

Käy kurkkaamassa vauhdikasta menoamme TÄÄLLÄ

”Taking care” on meidän ajattelutapamme. Pidämme huolta asiakkaistamme, teknologiasta ja toisistamme.

Nyt etsimme Helsingin pääkonttorille kahta Customer Service Coordinatoria työskentelemään leasingpalveluun liittyvän B2B-asiakaspalvelun parissa. Toinen tehtävä on määräaikainen äitiysvapaan sijaisuus 28.2.2023 asti ja toinen on määräaikainen opintovapaan sijaisuus 31.7.2022 asti. Molemmat työsuhteet ovat kokoaikaisia

Customer Service Coordinatorin työnkuva 3stepIT:ssä on monipuolinen. Tehtäviisi kuuluu asiakkaiden neuvonta sähköpostitse ja puhelimitse erilaisissa leasingpalveluun liittyvissä asioissa. Myös muut palvelun tuottamiseen liittyvät tehtävät asiakasprosessin eri vaiheissa kuuluvat tehtäviisi. Kaikkia ratkaisuja ei välttämättä ole aina valmiina, vaan tietotaidon soveltaminen sekä työtehtävien kehittäminen ovat oleellinen osa päivittäistä työtä. Kaikkia työtehtäviä ei voi edes etukäteen yksilöidä tai listata, mutta sen voimme luvata, että uuden oppiminen ei lopu heti! Tiimityö ja yhteistyö muiden sekä ulkoisten että sisäisten sidosryhmien kanssa on myös tärkeä osa työtä ja tuovat vaihtelua päivittäisten rutiinitehtävien rinnalle.

Etsimme henkilöä, jolla tulisi oikeanlaisen asenteen lisäksi olla:

  • Intohimoa asiakastyöhön: Asiakaspalvelu on sinulle luontevaa ja tyytyväinen asiakas on sinulle aina tavoite sekä motivaation lähde.
  • Halu suoriutua erinomaisesti: Olet työssäsi tarkka ja huolellinen. Tartut innokkaasti ja oma-aloitteisesti toimeen etkä pelkää haastaa itseäsi, mutta et kaihda rutiinejakaan.
  • Itseohjautuvuutta: Osaat keskittyä kiireessä olennaiseen ja organisoida työsi tehokkaasti.
  • Joukkuepelaajan henkeä: Tiimityö sujuu sinulta mutkattomasti ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
  • Ratkaisukeskeinen asenne: Pyrit ratkaisuiden, tavoitteiden ja päämäärien löytämiseen etkä pelkää haastaa itseäsi.
  • Tietoteknistä osaamista: Olet kiinnostunut erilaisista tietojärjestelmistä ja ohjelmistojen omaksuminen on sinulle helppoa sekä mieluisaa.
  • Hyvä kielitaito: Suomen kielen lisäksi sinulla on sujuva englannin kielen taito, muun kielitaidon katsomme eduksi.

Jotta voisit onnistua ja menestyä työssäsi, tarjoamme sinulle:

Mielenkiintoisen tehtävän kehittyvässä, kansainvälisessä ja menestyvässä kasvuyrityksessä: Rakennamme kestävämpää tulevaisuutta IT-laitteiden elinkaarta optimoiden ja käyttöikää pidentäen.

  • Mahdollisuuden kehittyä: Tuemme sinua työssäsi uusien asioiden oppimisessa ja ammatillisessa kehittymisessä. Haasteet ratkotaan yhteisvoimin.
  • Joustavat työskentelymahdollisuudet: Luotamme työntekijöihimme ja tarjoamme sinulle mahdollisuuden joustavaan sekä itsenäiseen työskentelyyn.
  • Positiivisen ja kannustavan ilmapiirin: Menestys ei tule hampaat irvessä ja työpaikalla saa olla hauskaa. Olemme energinen ja aktiivinen porukka, joka tekee yhdessä töitä, oppii uutta, harrastaa ja liikkuu sekä nauttii yhteisistä saavutuksista.
  • Hyvämaineisen yrityksen ja loistavat tulevaisuuden näkymät: Huippupaikan suomalaisessa kansainvälisessä kasvuyrityksessä, josta voi ponnistaa vaikka kansainväliselle uralle.

Toivottavasti innostuit? Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 8.12.2021. Huomioithan, että täytämme tehtävät heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Tehtäviin valituille henkilöille tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys. Lisätietoa tehtävästä antaa Baronan Henkilöstökonsultti Mia Tammisto arkisin klo 9-10 välillä numerosta (0505166780)

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1528972
  • Tehtäväalue: IT, Asiakaspalvelu
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 8.12.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Puhelin: 0505166780
  • Sijainti: Helsinki