(Poistunut julkaisusta)

CUSTOMER SERVICE COORDINATOR
Parker Hannifin AB, Suomen sivuliike

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.1.2020

Tämä on mahdollisuus sinulle, joka olet asiakaspalveluhenkinen ja pidät ongelmien ratkomisesta.

Haluamme tarjota mahdollisuuden menestyä globaalissa, arvostetussa yrityksessä, jossa työntekijöistä pidetään huolta. Asiakaspalveluyksikössämme Vantaalla on paikka auki sinulle, joka haluat sitoutua asiakaspalvelutehtävään yhdessä maailman tunnetuimmista hydrauliikka- ja pneumatiikka-alan yrityksistä. Tiimissämme tuemme toisiamme onnistumaan ja tarjoamme asiakkaillemme erinomaista palvelua.

Tehtävissäsi tulet saamaan valtavasti kokemusta tilaus-toimitusketjusta. Pääset omalla panoksellasi auttamaan asiakkaitamme ja myyjiämme onnistumaan. Saat hyvän perehdytyksen tuotteisiimme, jotta osaat opastaa asiakkaitamme teknisissä kysymyksissä. Olet yhteydessä tehtaisiimme ja pääset näin tutustumaan myös globaaliin organisaatioomme. Myyjiemme kanssa toimit läheisessä yhteistyössä auttaen heitä asiakkuuksien hallinnassa ja jälkimarkkinoinnissa. Asiakkailtamme saat oppia valtavasti toimialan kehityksestä ja koordinaattorilla onkin mahdollisuus vastata myös omista asiakkuuksista.

Toivottavaa olisi, että olet näppärä Excelin kanssa ja perus it-taidot ovat hallinnassasi. Olet itsenäinen, reipas ja oma-aloitteinen. Sinulla on tekninen tai kaupallinen koulutustausta ja aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä tekniseltä alalta. Viihdyt menevässä ympäristössä, jossa asioihin reagoidaan nopeasti ja ongelmat selvitetään positiivisella palveluasenteella.  Keskustelet mielelläsi myös suoraan asiakkaiden kanssa. Kansainvälisessä yrityksessä tarvitset tietysti yhtä lailla suomen- kuin englannin kielen taitoakin.

Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 5.2.2020 osoitteessa www.mercuriurval.com viitteellä FI-14989. Jos haluat tietää lisää tehtävästä, ota yhteyttä Mercuri Urvalin konsulttiin Eveliina Sainioon puh. 0406370889.