(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Coordinator
Epicenter

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.10.2018

Epicenter avaa maailmanluokan innovaatiotalon Mikonkadulle Helsinkiin

Uudenlainen toimistokonsepti rantautuu Helsinkiin loppuvuodesta 2018. Epicenter Helsinki kokoaa erikokoiset teknologiayritykset startupeista suuryrityksiin kehittymään ja kasvamaan saman katon alle. Me haluamme sinut mukaan huolehtimaan jäsenistämme ja asiakkaistamme ja tarjoamaan heille tähtiluokan asiakaspalvelua ja merkityksellisiä kohtaamisia digitaalisessa kasvuyritysten yhteisössä. Tutustu Epicenterin konseptiin tarkemmin https://epicenterstockholm.com/

Rekrytoimme nyt kahta Service Coordinatoria Epicenter Helsinkiin

Epicenter on kansainvälinen scaleup-verkosto, joka perustuu jäsenyyteen. Kun yritys on jäsen yhdessä Epicenterissä, sillä on automaattisesti toimisto kaikissa teknologian hotspoteissa; tällä hetkellä Tukholmassa, Oslossa, Amsterdamissa ja New Yorkissa.

Epicenter on joustavia työ-, tapahtuma- ja neuvottelutiloja, innovaatiolaboratorioita, tapahtumia, seminaareja, koulutusohjelmia sekä kokonaisvaltaista hyvinvointia kunto- ja joogasaleineen sekä huippuluokan ravintoloineen.

Mikä sinun roolisi on kaikessa tässä?

Haluamme, että jokainen jäsenemme ja vieraamme tuntee olevansa ainutlaatuinen ja häntä kohdellaan kuin ystävää. Tarjoamme tähtiluokan asiakaspalvelua kaikilla mittareilla.

Roolisi on keskiössä koko Epicenterin ekosysteemissä. Huomioimme jäsenemme pienimmissäkin asioissa - yhdessä tiimin kanssa saat kaiken palvelun ja auttamisen tuntumaan luontevalta, ystävälliseltä ja aina odotukset ylittävältä. Sinä ja tiimi mahdollistatte jäsenillemme puitteet ja palvelun, jollaista he eivät muualta löydä!

  • jäsentemme ja asiakkaiden palvelutarpeen kuulostelu, palveluiden innovointi ja tyylikäs toteutus pienintä yksityiskohtaa myöten
  • huipputason vastaanotto- ja concierge-palveluiden tuottaminen
  • uusien jäsenten perehdyttäminen ja taloon tutustuttaminen
  • jäsenten konferenssipalvelut ja tilaisuuksien järjestelyt
  • Epicenterin erilaisista tiloista ja niiden toimintavalmiudesta vastaaminen
  • ensikäden tekninen tuki jäsenillemme (verkkoasiat, Googlen Application Suite, AV-tekniikka, PC/Mac-ympäristöt sekä puhelimet sekä Epicenterin oman CMS:n hallinnointi)

Oletko se sinä?

  • aina valmis tekemään parhaasi ja ylittämään odotukset
  • intohimoinen asiakaspalvelija, joka nauttii kohtaamisista kansainvälisessä ilmapiirissä
  • muutaman vuoden asiakaspalvelukokemusta ja kannuksia työelämässä hankkinut tiimipeluri
  • teknologiaentusiasti, joka puhuu sujuvasti asiakkaidemme kieltä ja löytää ratkaisut käytännön ongelmatilanteissa
  • kansainvälisessä ympäristössä sujuvasti suomeksi ja englanniksi sekä suullisesti että kirjallisesti kommunikoiva kielitaituri

Haluamme kuulla sinusta - vakuuta ja ihastuta meidät!

Liitä hakemukseesi englanninkielinen CV ja täytä hakemuslomakkeen esittelykohta englanniksi.

Reagoi nopeasti, viimeistään 28.10.2018. Haastattelut alkavat heti ja työ jo joulukuussa 2018.

Rekrytointia hoitaa konsultit Eini Suominen, 09 682 90 804.