Customer service coordinator Vantaalle
Amiko Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 14.10.2021

Haemme asiakkaallemme CUSTOMER SERVICE COORDINATORIA Vantaalle. 

Vastuullasi on myyntitilaukset tilausten syöttämisestä järjestelmään aina tilausten toimittamiseen asiakkaalle saakka. Työssä teet tiivistä yhteistyötä varaston sekä kuljetusliikkeiden kanssa. Työtehtäviisi lukeutuu muun muassa vastuualueellesi kuuluvien asiakkaiden laskutus, asiakasrekisterin luominen ja ylläpitäminen M3-toiminnanohjausjärjestelmässä, viestintä ja yhteistyö niin yrityksen sisällä kuin asiakkaiden ja muiden ulkoisten toimijoiden kanssa, EDI-liikenteen sekä integraatioliikenteen toimivuuden varmistaminen, sekä muut asiakaspalveluun liittyvät tehtävät.

Toivomme sinulta aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Etsimämme henkilö on oma-aloitteinen, hahmottaa hyvin kokonaisuuksia ja omaa hyvät IT-taidot, hyvän englannin kielen taidon, sekä itsenäisen työotteen.

Työsuhde on ensin määräaikainen 6kk Amikon kirjoilla, jonka jälkeen on mahdollisuus rekrytoitua suoraan asiakasyritykselle vakituisesti. Työ on kokoaikainen maanantaista perjantaihin klo 8-16, ja työt alkavat mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Olisiko tässä sinun tuleva työpaikkasi? Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi verkkosivujemme kautta pikimmiten, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Amikon henkilöstöpäällikkö Anne Viinamäki, anne.viinamaki@amiko.fi tai puhelimitse 050 463 2649.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1511748
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 31.10.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Uusimaa, Espoo, Helsinki, Vantaa