Customer Service Coordinator, Gemalto Oy
Gemalto Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.9.2018

Oletko aktiivinen, reipasotteinen ja asiakaspalveluhenkinen, kaupallisen peruskoulutuksen käynyt tai kohta päättävä tiimipelaaja? Etsimme Gemaltolle Customer Service Coordinatoria asiakaspalvelutiimiin. Tehtävä täytetään heti sopivan kandidaatin löytyessä, joten haethan pikaisesti.

Vastuullasi on tilausten käsittely ja seuranta aina tilausten vastaanotosta toimitukseen ja laskutukseen asti sekä näihin liittyvä asiakaskommunikointi. Tehtävä vaatii jatkuvaa vuorovaikutusta asiakkaiden sekä sisäisten sidosryhmien kanssa, niin paikallisesti kuin globaalistikin.

Tehtävässä onnistumisen kannalta sinun olisi hyvä omata seuraavia asioita:

  • Kaupallinen peruskoulutus (esim. tradenomi)
  • Kokemusta vientikaupasta sekä tilaus-toimitusketjun hoitamisesta
  • Kykyä omaksua uusia järjestelmiä
  • Tarkkaa ja järjestelmällistä työotetta
  • Hyvää suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Eduksi katsomme:

  • Ruotsin kielen osaamisen
  • Mfg Pro-järjestelmän tai Changepoint PSA-järjestelmän tuntemuksen

Asiakasyrityksemme on kansainvälinen digitaaliseen turvallisuuteen palveluita tarjoava vakavarainen yritys, joka on noussut yhdeksi suurimmista toimijoista alallaan. Mikäli kiinnostuit, hae tehtävään alla olevasta linkistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan Karoliina Kröger (050 5151857), mielellään tiistaisin 13-15.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1181991
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 2.10.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Vantaa