(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Coach
Helen Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.2.2021

Haluatko olla mukana rakentamassa markkinoiden asiakaskeskeisintä energiayhtiötä ja tuoda kanssamme uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville?

Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja kehitämme jatkuvasti puhtaampia sekä ympäristöystävällisempiä tapoja tuottaa energiaa. Lämmön, jäähdytyksen ja sähkön lisäksi tarjoamme uusia, asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin sopivia ratkaisuja alueelliseen ja uusiutuvaan energiaan, älykkäisiin kiinteistöihin sekä sähköiseen liikenteeseen. Uudet innovaatiot ovat osa arkeamme, ja ne syntyvät yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Varmistaaksemme strategian mukaisen ensiluokkaisen asiakaskokemuksen ja myynnin kasvun etsimme nyt joukkoomme Customer Service Coachia vakituiseen työsuhteeseen. Tarvitsemme toistemme tietoa, osaamista, kokemusta, näkemystä ja intohimoa. Olisitko sinä etsimämme uusi kollega?

Tässä tehtävässä pääset vaikuttamaan asiakaspalvelumme laatuun ja tulokseen. Työskentelet osana neljän hengen asiantuntijatiimiä. Tärkeän työsi tulokset näkyvät asiakaspalvelumme henkilöstön onnistumisien kautta. Työnkuvaasi kuuluu asiakasrajapinnassa työskentelevien henkilöiden valmennus ja päivittäisen työn tuki. Työssäsi varmistat, että eri tiimeissä työskentelevät asiakaspalvelijamme onnistuvat päivittäisessä työssään ja he saavat työhönsä laadukkaan, yhtenäisen valmennuksen ja tuen. Olet myös valmis tarttumaan itsekin energianeuvojan tehtäviin, jotta kouluttamisessa vaadittava ammattitaitosi käytännön tekemisestä säilyy.

Sinua kuvaavat sanat innostaja - mahdollistaja - tähden sytyttäjä - uudistaja. Etsimämme henkilö on kokenut ja innostava tiimien valmentaja, joka toimii luontevasti erilaisissa vuorovaikutustilanteissa. Olet itseohjautuva, omaat proaktiivisen työotteen sekä paljon positiivista we can do it -asennetta! Muutos on sinulle tuttu olotila ja sinulla onkin kykyä ideoida sekä intoa toteuttaa uudenlaisia toimenpiteitä.

Tartut itsenäisesti toimeen, hahmotat nopeasti kokonaisuuksia ja pystyt organisoimaan tehokkaasti. Sinulla on erinomaiset yhteistyö - ja vuorovaikutustaidot, olet asiakaslähtöinen ja myynnillinen sekä omaat kokemusta valmentamisesta sekä asiakasrajapinnassa työskentelystä. Tavoitteet meillä saavutetaan yhdessä ja tiimityö on isossa roolissa. Arvostamme yhdessä tekemisen meininkiä sekä kykyä ja halua valmentavaan vaikuttamiseen. Soveltuva korkeakoulututkinto katsotaan eduksesi.

Meillä saa jokainen olla oma itsensä ja laittaa rohkeasti persoonaa peliin. Totuttuja toimintatapoja saa haastaa ja kyseenalaistaa, lisäksi kannustamme uusien juttujen kokeilemiseen. Tehtävässäsi pääset vaikuttamaan myynnin tehokkuuden ja asiakaskokemuksen laadun ylläpitoon ja parantamiseen yhdessä energia-alan menestyneimmistä organisaatioista.

Jäikö jokin vielä mietityttämään? Voit kysyä tehtävästä ja tiimistä tarkemmin yksikön päälliköltä Jussi Mikkolalta (etunimi.sukunimi@helen.fi, puh. 050 372 8035). Jussi on parhaiten tavoitettavissa maanantaista torstaihin klo 16-17 välillä.

Kohtasivatko energiamme? Mahtavaa! Voit lähettää hakemuksen ja ansioluettelosi helposti rekryjärjestelmämme kautta (helen.fi/rekry), viimeistään sunnuntaina 21.2.2021. Huomioithan, että haastattelemme sopivia ehdokkaita jo hakuaikana ja työsuhde alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!

Yhdistetään voimat!