(Poistunut julkaisusta)

CUSTOMER SERVICE ASSISTANT
Abloy Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.10.2019

Haemme Joensuuhun

määräaikaista asiakaspalvelun ammattilaista

CUSTOMER SERVICE ASSISTANT -tehtävään

Työskentelet kotimaan tai viennin asiakaspalvelussa kiinteästi oman asiakaspalvelutiimin, myyntiorganisaation ja tehtaan eri toiminnoissa olevien henkilöiden kanssa. Tehtäviisi kuuluu mm. tilausten käsittely, toimituksien valvonta, asiakastietojen ja työohjeiden päivitys sekä asiakasneuvonta.

Sinulla on hyvä paineensietokyky, osaat priorisoida työtehtäviä ja toimia osana asiakaspalvelutiimiä, mutta työskennellä tarvittaessa myös itsenäisesti. Hallitset oman ajankäytön tehokkaasti. Tehtävään vaaditaan hyvä suomen ja englannin kielen taito. Aikaisempi kokemus vastaavista asiakaspalvelutehtävistä ja tuntemus Microsoft Dynamics AX – toiminnanohjausjärjestelmästä on sinulle eduksi. Tehtävä edellyttää hyviä tietoteknisiä taitoja.

Tehtävä on määräaikainen toukokuun 2020 loppuun saakka.

Lisätietoja tarvittaessa asiakaspalvelupäällikkö Susanna Turuselta p. +358 40 672 5165.

Lähetäthän hakemuksesi 31.10. mennessä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.