(Poistunut julkaisusta)

Customer Service and Support Engineer
ZetaDisplay Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.5.2019

Toimintamme laajentuessa haemme Service Production tiimiimme järjestelmien ylläpidosta, valvonnasta ja teknisestä tuesta vastaavaa henkilöä, nimikkeellä Customer Service and Support Engineer.

Tehtäviin kuuluu service deskimme toisen asteen asiakastuki, CMS järjestelmien ylläpito ja valvonta sekä tarpeen ja kiinnostuksesi mukaan osallistuminen monenlaisten IT-infrahankkeiden läpivientiin.  Ratkaiset teknisiä ongelmia vankalla otteella, ja tuet työlläsi koko tiimin panosta oma-aloitteisesti.

Tehtävässä teet aktiivista yhteistyötä sekä ZetaDisplayn asiakkaiden että useiden palveluntarjoajien kanssa.

Henkilönä olet ratkaisuhakuinen, omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja kykenet hallitsemaan aikatauluja. Sinua motivoi määrätietoinen työskentely yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi, ja ennen kaikkea halu tuottaa hyviä palvelukokemuksia asiakkaillemme.

 

Odotamme sinulta kokemusta service desk- ja/tai muista yllä mainituista avaintehtävistä. Sinulla on tehtävään soveltuva teknologiaosaaminen, tietoliikenneteknologioiden perusymmärrys ja sujuva Suomen ja Englannin kielitaito. Aikaisempi kokemus IT-tukityöstä tai AV / Digital Signage -järjestelmistä katsotaan eduksi.

 

ZetaDisplaylla sinua odottaa ammattitaitoinen ja mutkaton työyhteisö sekä aitiopaikka Euroopan johtavassa Digital Signage -toimialan yrityksessä kasvavalla toimialalla. Monipuolinen ja kehittyvä tehtäväkenttä, etenemismahdollisuudet omien kykyjesi mukaisesti sekä uudet modernit toimitilat Vantaan Kaivokselassa.

 

Hakemukset ja CV palkkatoiveineen pyydetään toimittamaan 28.6. mennessä: rekry@zetadisplay.com

 

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.